Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 Lillegutt hadde for 2 uker siden ett virus og var veldig dårlig. Fikk behandling på sykehus og har nå ventolin. De sa det var virus og det gjorde så han fikk bronkitt. rett før dette hadde vi tatt nattavvenning på han, jeg fullammer han selv om han er 9mndr, han slutta å spise mat... Nå i helga tok jeg nattavvenning igjen og nå har han blitt syk igjen, feber og tett i pusten. Kan jo ikke la vær å ta han opp så han får jo melk om natta nå. Men da er jo nattavvenninga ødelagt også denne gangen! Noen som har noen råd?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Stakkars deg. Jeg drev også med nattavvenning da jenta vår ble forskjølet. Hun hadde riktignok ikke feber. Leste at så lenge barnet er lett forkjølet (slik som unger veldig ofte blir), så var dette ikke noe hinder. Så vi fortsatte kuren og to netter etterpå sov hun helt fint hele natta igjennom. Hvis ungen din er veldig slapp og har dårlig allmenntilstand, så ville jeg (desverre) avbryte kuren og gi ham masse kos og klem inntil det verste er over. Men er han derimot oppegående på dagen og klarer å klage og le, så prøv å fortsette. Jenta mi var forkjølet en hel uke til etter at vi var ferdig med nattavvenningen, så de klarer seg selv om det er tett i nesa... Lykke til.
Happiness♡*en jente&en gutt* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2006 Var hos legen i dag og crp var på 80. Dvs bakterie infeksjon. Så tror heller jeg får ta en ny nattavvenning når det her går over, er bare så dumt å måtte gjøre det her 3-4ganger liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå