Kobra Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 http://www.fertilityfriend.com/home/Kobra Det ser jo lovendes ut.... :)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Åh, dette blir spennende Kobra! Eller kanskje ikke så spennende egentlig - bare veldig gøy ;o)
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 hei kobra. Lurer på hvordan dette med temp målinger funger? Måler du tempen hver morgen og skriver inn på denne siden. Når tempen går opp betyr det at EL er i gang? Få du EL på samme dag hver måned eller? Vil gjerne ha litt info om hvordan dette fungere..
Kobra Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2006 Hei =) Ja dette er spennende!!!! Håper vi har klart det denne pp!!! Nikoline...jeg temper kl 07.00 hver morgen og taster det inn på FF. Når man har hatt EL stiger tempen med ca 0.2-0.5 grad. Hvis tempen holder seg høy kan det bety at jeg er gravid. Men når mensen kommer så detter tempen ned Dagene mellom EL og mens er på ca 14 dager...jeg er på dag 10 nå så det er jo fremdeles usikkert....mye kan skje på de 4 dagene!!! Men det ser iallfall lovendes ut! =) Håper du vart litt klokere!!!
attpåklatt!! Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Håper og håper for deg!! Har ikke mye peiling på det temp-greiene! Men er du positiv er eg det og!!! Krysser og håper! Ha en fin dag!! Klem til deg!
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 oj så spennende da! Takk for svar. Kansje jeg og begynner med dette her. Ser jo morro ut Lykke til da!
Kobra Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2006 Takk for det =) Jeg syns det er veldig intressant å tempe....blir jo mer kjent med kroppen sin! Er jo positivt det da! =) Bestilte tester på hurtigtest.no igår....håper jeg får de til lørdag...har så lyst til å teste på julaften!!!! =) Og lykke til alle sammen =) Klem klem
kirsty*2barnsmamma Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 oioioi! Dette ser kjempelovende ut kobra!!!! xxxx for at tempen viser en spire :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå