Amabolla Skrevet 28. desember 2006 #176 Skrevet 28. desember 2006 Hei hopp Som vanlig en stille og rolig dag for meg og sambo-hvis jeg ser vekk fra at vesla var veldig grinete på formiddagen. Tror det var noe med magen.bæsjet ut 2 antrekk-her går vaskemaskina konstant! Men så sovna hun midt i en vræling og sov seg gjennom turen på kløfta senteret(byttet kjole til pysj) og hjem igjen+ en liten trilletur. Det var nesten 2 timer det og det er MYE for vesla å være! Så har vi spist taco,svigers har vært her og nå sover vesla,sambo spiller fotballspill og jeg tukler med datan... Cat: Håper ting ordner seg for bestemoren din. Mi også startet med å gi bort alt hun eide og hadde bortimot ca 10 år før ho sa takk og hadebra. Ang. det at du er svimmel kan ha noe med amminga å gjøre. Jeg var svimmel og følte med som dagen derpå de 2 første mnd. Drikk mye veske og spis mye sjokkis! Molait: Her er ingen planer egentlig for romjulen. Tror vi får besøk av ett vennepar på lørdag og så er det også lunsj hos min farmor og farfar på formiddagen. Hm-det er jo forsåvidt en plan egentlig... Vet om en god knekkemann som jobber på senteret i Ls-alfred heter han. Fysomann. Tiny: Handletur til Sverige ja-det er alltid morro. Sist gang jeg var der var jeg 4 dager på overtid og med fødselspapirer i veska og 1 kg godteri klar til å betales for:) Simbam: Godt å høre at Simba ikke hadde noen brudd og alt ser ut til å gå bra! 1D: Tipper 3605 jeg. Topp at ammingen går bra,men det sa jeg jo ikke kom til å bli noe problem!! Jeg har lørdagsfølelse i dag forresten. Kanskje fordi jeg drakk øl og prata med dere på msn i går-noe vi bruker å gjøre på fredager;)
Molait Skrevet 28. desember 2006 #177 Skrevet 28. desember 2006 Er slike raid på tråden. tyst lenge og så renner det inn. Synål? Sykt! Vil ikke vite hvordan den havnet der! (hvor frigjort er du enkli??) Simba: Nazi hadde også bittsår her. Hadde den gigabyllen, men var såvidt vi fant såret. Hullet var jo bittelite. Skal ikke store såret til for å gi kraftig infeksjon tydligvis. Vi måtte gi 2 ganger om dagen i 14 dager. Det er lenge og ofte på en katt!! (følte vi mens det stod på iaf) Nå satt han faktisk pent på tripptrapp stolen og tok medisinen sin selv om den smakte litt ekkelt. Trengte ikke holde ham. Han visste det kom godbit etterpå lille luringen:) Koster flesk hos dyredoktor'n!! ehe..assa..Ama.. Troooor den svimmelheten hadde med alkoinntak å gjøre..hehe Omreisende suppekjøkken..hahahahaha Lørdag hele uka:D (hadde det enda vært fredag hele uke mener sambo...)
Amabolla Skrevet 28. desember 2006 #178 Skrevet 28. desember 2006 Molait: velger å tro at vi er gode mødre som sluttet med slike ting nå som vi har blitt mammaer. Vi må jo ikke leve i synd;) Fredag heile uka ja...hmmm-det hadde han vel likt ja:)
_svana_ Skrevet 28. desember 2006 #180 Skrevet 28. desember 2006 Sitter og ser på Prison B jeg. Godt å være hjemme! De små sover, og jeg håper at denne natta blir bedre enn de to forrige. Gidder ikke si så mye om det, men E har vært vanskelig. Mye våken og urolig, vekt A og så har vi hatt det gående. Ikke noe magevondt eller sånt, bare vååååken. De sover mye om dagen, men kan ikke nekte de å sove når de er trøtte heller. Håper det blir bedre nå når vi er hjemme. Tråden har rast avgårde, og jeg har ikke fått kommentert hverken katter, bestemødre eller pinnekjøtt. Har lagt ut en haug med 62-klær. Syke mye! Så i morra blir det bytteraid til større størrelser. Selv om jeg har to barn er det måte på hvor mange bodyer man trenger når man har vaskemaskin. Tror jeg telte 22 stk + at jeg har en del arva tøy. Når får jeg være med på msn-fest da??? Vil også! Må tenke meg litt om før jeg tipper vekta til 1D-gutten. Gjorde det jo så bra sist. Er veldig glad i centersjokkis jeg asså.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. desember 2006 #181 Skrevet 28. desember 2006 Tipper lillingen veier 3505 gram jeg, og statos er en av mine favoritter Pinnekjøttet var gøttere enn prim ) Og nå er gamla kjørt på a-hus med blodpropp i det ene benet nå da.. Jeg ble med mamma og besøkte henne i dag, og da så hun jo plutselig mye bedre ut da, og vi spøkte med at nå hadde hun da jammen hadde fått dosen sin med tuberkolose, 3 fall på badet, bristet ribbein og et x antall ganger hvor hun har mistet bevistheten, på et tidsrom på ca 2 måneder. Mamma la merke til at den ene foten hennes var så hoven når hun skulle hjelpe henne med den ene skoen og legen ble tilkallt. Tok litt tid med denne legen da for dette var i 12 tiden i dag. Klokken 18 ble hun kjørt til a-hus med konstantert blodprodd. Får de ikke løsnet den, så er det nok slutten ja... Godt benet til simbapusen ikke var brukket da. Og det er stygt dyrt med disse kjæledyrene!! Men alikevel så betaler man jo gladelig for å "redde" skinnet dems ) Hehe.. tror jammen jeg er litt "svimmel" igjen jeg altså.. Var en ting til jeg skulle kommentere, men husker ikke... Har jeg husket å ønske alle god jul mon tro??? Og ja... simba.. har ikke fått noen mail av deg enda jeg!! Har den blitt borte på mailveien??
Molait Skrevet 28. desember 2006 #182 Skrevet 28. desember 2006 Hvordan skal du få deg og snuppa dit til 8.30?? Svimmel igjen altså? Ja du får ta deg en sjokkis;) Jeg har en greie for Mars for tiden jeg 1D. Evt. sånn dumlesnacks. Den er bra ass!! Men ikke så mange som har den. Du var på en msnfest du svanine, du bare fikk det ikke med deg før morran etter..hehe. Godt å ha deg tilbake:) Uffamegen med gamlemor da! Men med alt det hu finnerr på å dra på seg så kommer a seg vel igjennom en propp og skal du se:)
Molait Skrevet 28. desember 2006 #183 Skrevet 28. desember 2006 Har en knekkemann i LS som heter for Jørun. Synes forresten trønderhumoren var bra denne gangen. Du har virkelig overgått deg selv 1D Oj...også prim som er så gøtt da...
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 28. desember 2006 #184 Skrevet 28. desember 2006 Den dama er rimelig seig for å si det sånn... Men sjokkis og øl er jo ikke noe godt sammen da.. Gå å legge meg jeg Natta damer!!
*1D* Skrevet 28. desember 2006 #185 Skrevet 28. desember 2006 Godt å se at dere liker forskjellige sjokolader....... Jeg har faktisk spist en halv pose jule spesial..... Hvorfor er det altid flest av de som ikke er fult sååå gode? Kan jo ikke tygge de som er gode og da er jo lissom lit av moroa borte ved å spise sjokolade.... (blir litt som å spise sjokolade med papiret på...hihi, jeg er ustoppelig i dag jenter) Har en beibi som ikke spiser fra flaska jeg altså........... Han spiste 50-60 ml kl 09 i dag og pupp kl 13 og 15 : var litt sånn spise/kose runder det da;)....... også prøvde vi flaske igjen kl 19.....men da spiste han kanskje 20 ml og nå igjen kl 23 spiser han fortsatt ikke......... Hjelp????
Molait Skrevet 28. desember 2006 #186 Skrevet 28. desember 2006 Gni litt hvitløk på tunga hans. DA sugern..hehe. Nei men faktisk det de gjør i Spania.. Assa om du ikke får i ham noe må du bare amme da og høre med hs i morgen. Prøve skje litt kanskje? Eller kopp eller sprøyte? Nei vet ikke jeg. Vaffal siden han har tatt flaske og den typen flaske før.
Amabolla Skrevet 28. desember 2006 #187 Skrevet 28. desember 2006 Har ingen råd å gi deg 1D-prøv å la mannen din gi han og du gå inn i ett anna rom? Jeg har to blodskutte øyne, ett hår som er blitt tynt og kjafsete og konstant en gjesp på lur. Tror jeg går og legger meg. I morgen trenger jeg miljøforandring-tror jeg må ta en tur til oslo eller noe. Er ikke vant til å ha fri i jula jeg............. Natta:)
*1D* Skrevet 28. desember 2006 #188 Skrevet 28. desember 2006 Han sover bare og det er kun pappa som har gitt flaske og de har sitti i et anna rom og jeg har ikke hvitløk og jeg endte opp med å gi han puppen og da spsite han litt da;) Tusen takk for alle tips;) Selv om jeg ikke rakk lese det før etter at jeg hadde amman da;) Jeg er også trøtt, men har ikke sovna før 3 den siste uka.............
Molait Skrevet 28. desember 2006 #189 Skrevet 28. desember 2006 vet du 1d sånn hadde jeg det lenge! Sovnet ikke før 3 selv om jeg la meg. E har sliti med luft i kveld. eller natt. Spiste 23.30. 10 min og sov søtt. men mer rap. og så mer mat. og så rap og så smokk og så rap og smokk og tror han sover nå. Gidder ikke legge meg før han sover ordentlig. Mye mer slitsomt om man har sovnet å styre med det der. Brahan fikk i seg litt da. Får jo mest flaske så er vel ikke helt krise med den ene amminga? Men skjønner ikke helt.. om han er "allergisk" mot melka di, bør han ikke da få KUN mme? og hva skjer med ham når han får mm? du er så vakker atte Ama. Ei fager mø..hehe
♥Tiny Skrevet 29. desember 2006 #190 Skrevet 29. desember 2006 Gud mørning! Møkka natt... Ikke Tiril sin skyld denne gangen heldigvis! Har aua i halsen, stiv i nakken og sovet dritdårlig.. Tiril har spist 2.30 og 6 og opp 7.45. Var våken en gang i 5 tia, men far gikk bare inn og ut igjen og hun sovna... Nå ligger hun utålmodig på gulvet og skriker etter oppmerksomhet..
Amabolla Skrevet 29. desember 2006 #191 Skrevet 29. desember 2006 god morgen Kjipt å ha ei møkkanatt av egen skyld når Tiril sover fint! Mi si var litt kranglete å legge i går-litt typisk siden jeg satt og fortalte svigermor hvor flink hun var å legge-så blir hun sittende nede i stua og høre på vræling i en time:) Veldig flink ja-hmm.... Hun våknet kl 06 og fikk bleie og pupp-kl 08.30 høret jeg buldring uten like i bleia hennes og vips-den pjamasen må skiftes og senga våres må skiftes på. Kan liksom ikke kjøpe større bleie heller-den hun brukr nå er fra 7-14 kg og den holder ikke bæsjen inne-ikke tiss heller for den sags skyld. Men får i hvertfall brukt alle klærne hennes:) Har ikke blodskutte øyne lenger,men håret er like kjafsete....sukk. En fager mø ja-og hvem sier mø? jepp-kua-det er meg;) Sambo skal på konsert i dag så da blir jeg aleine hjemme. Tror dette blir en kjedelig dag-eller det er kanskje bare jeg som ikke er flink til "positive tanker" filosofien:)
♥Tiny Skrevet 29. desember 2006 #192 Skrevet 29. desember 2006 Være med en tur ut i Lillestrøm ama? Første luren ble litt kort her nå, bare 40 min, men nå buldrer det skikkelig på matta her Så da ble vel søvnen avbrutt av litt bæsjing!!! hehe.. Kjipt at hun ikke var snill når du skulle vise det da.. Men det er jo alltid sånn da syne jeg.. Når man liksom skal fortelle hvor flinke barna er og hva de gjør og sånn, ja da skjer det jo selvfølgelig noe helt annet
Molait Skrevet 29. desember 2006 #193 Skrevet 29. desember 2006 Høres slitsomt ut å skulle tenke så mye positivt hele tiden. Og ja bra typisk at det ikke funker når man har publikum! Er slik motsatt og. skal man til legen en dag har utsletta aldri vært så bra som den dagen. Skifter du på ungen i godtid blir det bæsj og tiss og gulp, skifteer du ikke i god tid så er klærne tørre og rene. Orker du ut du da Tiny? Er 5-7 minus her. Sikkert ikke lurt å gå helt til LS da? Vi skal inn uansett for Will skal handle litt, så ikke føl på at du måå komme assa:)
Petronella♡mor til to Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #194 Skrevet 29. desember 2006 Oj guri assa, en dag hvor jeg ikke er her og det er lesestoff i bøtter og spann... Dere var jommen effektive her i går ;o) I går var første kvelden vi la A borte for å vekke han og ta han med hjem. Var ganske spent, men det gikk jo over all forventning. Var hos tanta mi, han la seg som normalt kl 19, sovnet uten å mukke (litt klynk til og fra i ca 10 min, dyttet inn smukket et par ganger) Kl 23 tok vi han opp, da var det på med dress og ut i bilen. C var i 100 (litt mye sukker kanskje), sang for full hals hele veien hjem, så A sov jo heller ikke. Men vi tok nå bare av han dressen og la han i senga når vi kom hjem. Han lukket øynene og sov til 8 i morges, deilig. Da vet vi at det funker, og det passer bra for vi skal samme "greia" i kveld. Trist med bestemoren din da Cat, men det virker som om hun er ei hard nøtt å knekke - så det går vel bra denne gangen også. Krysser fingrene for det xxxxxxxxxxxxx - har du hørt noe mer vedr proppen?? Godt det ikke var brudd hos Simba da - håper det leger seg raskt nå som han har fått antibiotika. 1D, supert at det har gått bra med switch mellom flaske og pupp. Spiste han noe mer i går eller?? Hva sa de på HS. Tipper han veier 3535g Svimmel ja Cat - husk du ekke så dreven i gamet lenger nå veit du ;P Eller kanskje du ble svimmel (av lykke og villskap) ved å tenke på hva som ventet når du logget av - hihi ;o) Kjedelig med auer i halsen Tiny - også når Tiril sover, er det ekstra kipt - god bedring!! Velkommen hjem Svanine ;o) Rydda også i kommoden til A i går - han har generelt MYE klær altså... Har en hel skuff med klær han har vokst ut av, må få pakket det og fjernet det - vi får jo ikke brukt det igjen, snufs... Ama - positive tanker... Lett for å bli stikk motsatt, når man forteller om hvor flinke disse små er til det ene og det andre, merkelig det der hehe. Dette blir helt sikkert en fantastisk dag. Det er jo alldeles deilig kaldt ute og om ikke annet får du planlegge søvnen til småttis så du kan se på en magisk episode av Gode og onde dager eller noe sånt )) Også Molle da - håper du har hatt en fin natt og at E har fart godt med deg )) Herk - hyggelig å høre fra deg ) I dag sov vi "lenge" og sambo tok bilen på jobb... Jeg har egentlig lovet C en tur på Strømmen, men da blir det med buss - urk... Om vi får sulla oss ut blir det vel kanskje kun til LS. Andre som skal til LS el Strømmen i dag eller?? Kanskje tatt en kaffe på kafe??
Petronella♡mor til to Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #195 Skrevet 29. desember 2006 Allerede to innlegg mens jeg brukte flid på dette innlegget. Ser ut til at flere skal til LS i dag da. Kanskje vi skal møtes alle mann ))
Molait Skrevet 29. desember 2006 #196 Skrevet 29. desember 2006 hehe ja vi er 3 nå du har jo nr mitt så meld om du kommer da. Jeg stiller også 2 barn;) Vi er der rundt 12 en gang kanskje ca..hehe Ja om andre skal dit og er det bare å gi et pip.
Molait Skrevet 29. desember 2006 #197 Skrevet 29. desember 2006 Da starter jeg å pakke oss ut i bil jeg:)
_svana_ Skrevet 29. desember 2006 #198 Skrevet 29. desember 2006 Mårnings Ls-farere og alle andre! I dag har jeg sovet til 1030! H tok barna og jeg sov... innmari deilig! Natta i natt var BRA ift de to forrige. De sov lenge på kvelden, E fra 19-23.30 og A fra 19-00.30! Aldri skjedd før at de har sovet så lenge. E sov i senga si videre til 02, da fikk han mat og ble liggende i vår seng(...). A sov videre i senga si til 03.30, etter det ble det vår seng. Så var det mating rundt 05 og 06 og 08, men begge sovna med engang så da er det faen meg greit! Nå våkna de begge og er på magisk vis i synk igjen! Hurra :-D Amme litt, og så er det bytteraid.
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 29. desember 2006 #199 Skrevet 29. desember 2006 Hehehe.. du har jammen litt å stri med Svanine ) Lille Linea er syk hun da Super snørrete og det surkler i hele ungen. Og hoster til hun brekker seg... også nyser hun så snørrspruten står!! Må få tatt en tur på apoteket senere og se om jeg finner noe jeg kan lette hennes plager med.
simbamamma Skrevet 29. desember 2006 #200 Skrevet 29. desember 2006 Hvordan går det med bestemora di, Cat? God bedring til Linea forresten! Skjønner ikke at du ikke har fått mailen altså, det har ikke kommet noen feilmelding her. Er det flere som ikke har fått? Sendte til alle unntatt Herkules (mangler adr. hennes), men det har ikke kommet svar fra alle, og det er det jo sikkert en naturlig, teknisk forklaring på... Må pakke til tur i dag, vi! Ojoj, kom seriøs bæsjelyd fra babygymen nå, gitt... ;-) Amalie: Du kan prøve up & go, den starter på 7 kg. Holdt bra tett her i natt i hvert fall, skal prøve den ut litt om nettene framover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå