Gå til innhold

"TRÅDEN" nr. 6 ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forresten ikke lappen engang jeg............

Og har jeg sagt at jeg har veldig lyst til å på bimbor?????? *sjekkerflybillettertiloslodenhelga*

Også er det noe jeg skulle kommentere for tredje gang da, og igjen har jeg glemt det.......................

Skrevet

KOM på det!

Gutten vår er 1 mnd i dag!!!!!!!!!

HURRA for deg som fyller din måned, ja deg skal vi grattulere;)

Skrevet

Okidoki-for at stakkars svanine ikke skal være den eneste som blir mobbet for sin bilkjøring så stiller jeg frivillig opp for å bli ledd av:

1. Jeg har rygga inn i en bil-greit nok hadde det ikke vært for at det var den eneste bilen på en stooooor parkeringsplass.Ødela baklys på mamma sin nye bil.

2. Jeg har sneia en lyktestolpe så blinklys og sidespeil måtte ta seg en tur. Det var på mamma sin gamle bil.

3. Sinna på eksen min og rygget uten å følge med-bilen landa i grøfta med begge hjulene på høyre side opp-måtte klatre ut av passasjerdøren. Heldigvis så var det vinter og 4 hyggelige mannfolk hjalp meg ut av trøbbelet og konene deres putta på meg klær så jeg ikke skulle fryse:)

4. Kræsja inn i ett vikeplikt skilt-men mener fortsatt at det ikke var min feil-men min kjære kjørelærer som masa-mer til venstre-legg deg mer til venstre.

5. En lukeparkering som gikk litt ugreit-tok feil av reversje og 1.gir og deisa inn i bilen foran-heldigvis hadde den bilen feilparkert så no blame on me:)

6. Kjørte inni en anna bil som stod parkert på en bensinstasjon-heldigvis ingen skramme,men litt flau.....

Husker ikke mer akkurat nå;)

Skrevet

Gratulerer LillingT :)

Kjelen ja. Den hadde jeg glemt:) Vet ikke. En gang. Vet de har noen billigere på Rudo, men vet ikke om det er slike du vil ha da. Bra det var fra 20-2 og ikke 2-8 vaffal da:) Kjipern å ikke få noe kveld, men mer slitsomt om natten. Skal se at de begge fyller 9 uker i kveld Tiny :))

Jepp, E sover og øl er fremme. Klar for fest. Foreløpig er det bare ama som gidder skravle med meg.

Skrevet

Er her jeg også da...

Kanskje hente øl jeg så jeg ikke blir helt utafor???

Skrevet

jo rullig: (masa!) (dette dreier seg da ikke om annet enn soving, bæsjing og mødre på fylla og alt galt de gjør. må ikke komme med slike "riktige" spørsmål)

Edvard har begynt så smått å bevist rulle over på magen. Ikke alltid han komme helt rundt. (er litt tung og klumpete rundt magen..) Fra mage til rygg, fortsatt ikke heeelt bevisst tror jeg. Er mer at han ser på den der borte der han må vri hodet rundt og så laaangt bort den var da og så deiser han rundt på rygg:) Han var vel rundt et par mnd. da han begynte å rulle rundt. Men da er det fordi hodet er litt for tungt og når dem kommer opp på armene så ruller man rundt om hodet kommer til den ene siden. hihi var artig å se på:)

Ama..du er seriøst værre enn meg!! Men skal av hensyn til meg selv ikke liste opp mine fadeser.

Skrevet

Neida Molle - jeg trenger jo søffern ikke fri fra deg... Baaaare moro å tilbringe kveldene med deg, ama og de andre på msn... Tro om sambo synes det er like hyggelig... :o))

Men du nevnte noe om at gamla var uktjørt og trengte en pause - så jo for meg at det var meg med en gang jeg veit du... Men JEG trenger ikke pause... hehe...

svanine - husker ikke når C snudde seg fra mage til rygg (i boka mi står det bare rygg til mage og det var 13 uker), men A tror jeg rullet rundt sånn innimellom (eller kaller det tippet rundt for det var ikke helt bevisst) fra han var ca 3 mnd. Snudde seg ikke fra rygg til mage før han var nesten 5,5 mnd... (om han er treig eller bare lat vites ikke) hehe

Grattis med 1 mnd lillingen!!

Også sorry for det med mobnr assa molle - hihi. Søkte frem nr den dagen vi skulle til deg på etterpålag, tilfelle jeg ikke fant frem. Også glemte jeg å sjekke hvilket nr som var riktig når jeg fikk mld fra deg. Har rettet opp i det nå altså, får sjekke på msn etterpå at jeg nå har det riktige.

Men det er jo bare riktig at sønnen din på 8,5 vet at mor går på aa møte med alkisvennene sine - hihi sorry altså...

God bedring til simba!!!

Huff, har noen episoder med bilkjøring jeg oxo. Når jeg bodde i USA klarte jeg bla å punktere 3 ganger på 1 måned. Første gang eksploderte dekket på highwayen (ikke min skyld), andre gangen havnet jeg ut på et jorde under et kugjerde midt på natta - så ikke en pøkk (hadde hmmm, ikke skrapet alle vinduene - min skyld), tredje gangen kjørte jeg inni fortauskanten (hmmm, min skyld kanskje...) nåvel, alle gode ting var 3 og jeg punkterte ikke mer det året. "Husfaren" min var ikke spesielt happy....

Nyttårsaften skal vi ha noen naboer på besøk. Blir 6 voksne, 4 barn under 1 år og 3 barn mellom 3 og 6, blir nok livlig. Cat dere får slenge dere med her da veit du (hjertelig velkommen assa) - så kan dere bare sjangle hjem igjen utpå natta - hehe :o))

Skrevet

Snart ferdig med å amme, så da henter jeg en øl også!!

Skrevet

Grattis med 1 mnd til lillingen din 1D!!!!!

Må jeg invitere meg selv på msn party eller legger dere til alle sammen i et vindu? *blondogdumakkuratnå*

Skrevet

LOL av bilkjøringen til ama altså... :o)))

Skrevet

Tiny: sjekk brannmuren din om den ikke sperrer for MSN Live innstillingene dine:)

Skrevet

Er ikke den som kødder her ihvertfall...

Men både nettverket og internetten bryter masse nå... Ikke helt stabilt kan man si..

Også ikveld da, når jeg drikker øl og er på msn-party.... buhu

Skrevet

Så kipt a Tiny - men vi skal ta det igjen vi. Om vi så skal ta en fest bare for å feire at nettet ditt er stabilt igjen så du kan bli med - hihi :o))

Skrevet

God morgen ladies...

Intet spesielt at meddele - ville bare si hei og takk for i går til dere som var på msn :D

Håper alle har hatt en noenlunde bra natt!!

Skrevet

Her var det ikke fullstendig natta før nærmere halv to. Var litt smokkinnputt og snuppa fant ikke helt roen fra hun la seg i senga si rundt midnatt, men hun lå nå bare stille i senga si da. Problemet er bare at hun grynter som en liten bjørnunge når hun ligger sånn og ikke får sove med en gang og det er det som holder meg våken.

Hun gråter aldri om natta faktisk.

Men sov til fem, pupp, også sov hun til halv ni. Og da sto vi opp :))

Hadde egentlig tenkt å rusle meg en tur nedover mot t.dalen, men ser ut som jeg på rusle en tur innom sykehjemmet og besøke bestemor. Hun har jo vært så dårlig i høst med tuberkolose og greier, men begynte jo å bli bedre. Hun blir tross alt 95 år i februar. Men nå har hun ramlet på badegulvet da og slått seg kraftig, så ser ut som hun må bli på sykehjemmet en stund til (hun bor egentlig hjemme).

Også driver hun og mister bevisstheten hele tiden, så nå tror jo fler at det går mot slutten.

Ikke for det, det har mange trodd i 15 år allerede. Det var da gamle begynte å gi bort alt hun hadde, for hun kunne jo tross alt dø hvert øyeblikk, så syk som hun var hele tiden :P

Dessuten var jeg "svimmel" når jeg gikk å la meg i går... lurer på hva det kommer av...

Skrevet

svimmel? nei vet ikke hva det kan være. Snakk med JM!!!!

;)

Natten var grei her. Stod opp 8. Våknet da jeg la meg og hvert 10min en stund utover men sovnet da ordentlig til slutt. Mat rundt 5. Dagen i dag err mye bedre. Sov såklart bare 30min på første økt. Fikk litt hetta da, tenkte ikke en slik dag til. Men neste økt sov han 1,5time og er blid og fornøyd nå. Ja litt lei for sittet alene en stund da men.

Dama holder nok til 105!!!

Jo og takk for i går:) Kopierte hele greia, skal lese senere. Gikk jo glipp av en del men legging og sånn. Glipp av og glipp av..men skal se hva dere snakket om bak min rygg!!

Planene til folket resten av julen da?

W har besøk av en venn. Regner med vi kjører ham hjem etterpå og blir der litt. I morgen får vi sans. besøk av en kamerat av M, og på lørdag hadde vi tenkt å inv. et vennepar med tvillinger. (nei ikke dere svanine, skjønt dere må gjerne ta dere en tur:) ) De er på alderen til W. Gikk på babysvømming sammen en gang i tiden for leeenge siden.

Skrevet

Svimmel? For lite veske eller? hehe...

Møkkadrittfaennett... Hadde skikkelig trøbbel her igår, derfor ble det tidlig kvelden her. Furt ble jeg også for jeg hadde det jo så koselig... Venter i spenning på neste gang!!!

Har ingen planer for resten av julen her... Orker ikke mer julemat og familiemiddager... Men om noen skulle ha behov for å skravle og spise lunsj en dag, så er jeg med!!!!

Lyst til å dra en tur til sverige å handle jeg, men får vel vente til januar med det...

Skal en liten tur innom sportshuset å bytte en bukse jeg har fått og innom babyshop å smugtitte på ting jeg vil ha... hihi... Kanksje jeg skal dra med meg mastercardet til gubben??!!! hmm.. var egentlig en ganske god ide det da synes jeg...

Natta var ganske bra den faktisk :) Sov 19.30-2 og 2-5.30 6-7 og 8-9 Ble noen våkentimer på morgenen da.. Men hun sov da ihvertfall lenge på natta...

Skrevet

Hehe.. mora hennes ble 102 så skal ikke se bort i fra at gamla holder noen år til :))

Var rent fyllesjuk når jeg la meg.. kjentes sånn ut. Var nok pølsene til middag i går jeg ikke tålte...

Har ingen planer vi.. ja bortsett fra at vi skal til pappa på p-kjøtt i dag da. Blir sikkert greit det.

Bare hver glad vi ikke skravler oppå ryggen din du, molle!!

Skrevet

Ja det er jeg. Den værker som et helvete for tiden:(( For mye bæring på 7,5 kg. unge tenker jeg. Komme meg til knekkemann over nyttår.

Nevnte jeg at jeg vil ha pinnekjøtt?? ååååå, ikke kult når 2 andre her skal det i dag da. Kanskje vi skulle svinge oppom Kløfta... "Hei. Nei du kjenner ikke meg. Det er ikke så nøye. Skal bare ha litt pinnekjøtt jeg"

Svaniiiine! Hjemme snart? Miss you!

Ja må ha vært pølsene..kan jo IKKE ha vært øl eller noe sånt...

Forresten Tiny, kanskje vi skulle låne den gym'n litt alikevel. E har rivi fra seg på den vi har. Sikkert moro med litt skifte. Om dere ikke bruker deres alikevel nå. Par uker med avveksling er artig vøtt:) Og den kjelen ja. Men atte dette ble jo helt feil. Tenkte du hadde bil jeg da. Eller at du skulle bruke den mener jeg. Ja OM du tar bilen da:)

Jepp, gjøre ferdig middag. Noe så spennende som spagetti. Men kjøpt en slik uprøvd saus så litt spennende er det da. Vil ha pinnekjøtt jeg..

Skrevet

Hallo damer!

Simba hadde heldigvis ingen brudd, bare en seriøs bittskade som gjorde at han haltet verre enn han noensinne har gjort. Og det sier litt, han har kostet oss en del kr i løpet av de drøye fire årene han har levd.... Vi så ingen ytre skade på benet, noe vi pleier å gjøre når han har bittsår, og han virket helt vindskjev da han gikk og hadde tydelige smerter, var derfor vi trodde noe var brukket. Han var øm i halerota også, sa veterinæren, så hun tok røntgen, men ingen unormale funn der heldigvis. Nå går han på antibiotika og er nesten den gode gamle igjen. Det ble en høvding mindre på kontoen, selvfølgelig... Jammen bra at julaften var relativt innbringende! Men hva gjør man ikke for de søte små?

Endelig fått kjøpt ny DVD-spiller, så jeg får testa gaven fra LH :-)

Skal bestille time på nyåret, så jeg får en vurdering ang. operasjon, jeg også, 1D. Kjenner at det er vondt hver dag, men har, bank i bordet, ikke hatt flere gallestensanfall. Var jo spent på jula, blir jo mye fet mat og sjokolade da, men det har som sagt gått bra så langt. Håper du kan oppdatere på hvordan det går med mora di etter hvert.

Håper bestemora di klarer brasene denne gangen også, Cat! Tanta til mamma gjør nok ikke det, hun er bare 60, men har antagelig bare to mnd igjen, sier legene. Mamma er så lei seg, hun har et nærere forhold til henne enn til sin egen far...

Rygg er egentlig no' dritt, Molait! Glemte forresten å takke for mail... Så pene gutter du har, W har kvinnebedårer-potensiale!

Pinnekjøtt lukter bæver!

Skrevet

Så godt å høre at simba er bedre! Mamma har kasta opp i dag og er skikkelig dårlig, ligget hele dagen faktisk.... Hun er ikke sikker på om det er det samme som gutten til søs har eller om det er gallegreier....... Har jo ikke spist noe i dag heller, men hun har spydd og greier da. Jeg holder meg lengst mulig unna jeg da;)

Rygg er dritt her i gården også.......heldigvis ikke fult så ofte som før, men jeg kjenner at den er der med jevne mellomrom.... litt veksling med bekkenet enda, må vel til ostemannen igjen snart.

Jeg lurer på om jeg har fått Tanta på besøk???????

Har jo ikke blødd på endel dager, og nå har jeg plutselig blødd igjen.........?????

Jeg har kuttet/revet meg i stortåa ett par ganger på vei opp i senga......leita som en gal og fant ingenting (hadde litt noia siden det var oppi senga jeg skar meg også). Det gikk fint i 2 dager, men så skar jeg meg igjen.......... Gubben leta og fant: SYNÅL i madrassen! Har sikkert havna der for lenge siden også har jeg hatt vekten på "rett" sted ett par ganger og skåret meg..... Ble ganske dypt og blødde endel siste gangen også..... Godt han fant den da;)

Gutten skal på ny kontroll på sykehuset igjen i morra..... Noen som vil tippe vekt??

Sjokolade i premie denne gangen også;)

(svana: ikke fått svar på hvilken som er favoritten din! Sender ikke avgårde hva som helst heller da)

Jeg har spist pinnekjøtt i dag også jeg;) Tredje dagen på rad:) I går hadde vi egentlig Curry til middag, men måtte ha litt p-k til kvelds. Og lillingen fikk skikkelig luftoggreier etter Curryen, så siden vi skulle ha rester i dag, måtte jeg spise p-k igjen;) (veldig lei meg for det da....nei)

Har jeg skrevet at det gikk bra med amminga etter flaske i går?? Gjort det igjen nå i tillfellet;)

Skrevet

Sånn, da var kvelden kommet hit også... Dvs at snuppa sover og jeg kan dibbe, spise potetgull og kose meg alene :) (Gubben er på puben og drikker øl)

Når jeg endelig skulle få dratt med mann inn i babybutikk (noe han ikke liker sånn veldig) var de jo allerede stengt... Så da må vi dra imorgen istedenfor..

Godt at det ikke var brudd i beinet til SImba da.. Det hadde nok kostet mer enn bare en høvding og vært værre for pus...

1D. Husker ikke hva han veide sist jeg, men kanskje han nå er 3460 gr? Og det var bra han hadde matvett nok til å drikke mammamelk etter den flaska :)

Molle: T skal isåfall hente meg igjen, så da kan kjelen tas med da.. Så slipper det å se ut som jeg har et mobilt suppekjøkken :)

Pinnekjøtt er æsj (gjentar meg selv her ja)

Skrevet

Kom akkurat på: Håper ikke det er feste-blødning;) (hehe...dårlig trønderhumor slår til igjen)

Også er det kanskje greit at jeg nevner hvor mye han veide sist;

25/12: 3365 gr

(2850 gr når vi forlot sykehuset den 13/12, så 515 gr på 12 dager.......Barnepleieren mente det var drøyt mye hun da, men det øret hører jeg ikke på! Jeg har nesten litt lyst til å tippe selv jeg altså...........Kanskje 3513 gr?)

Også skulle jeg ha nevnt at vi skal til HS igjen 10 jan på 6 ukers kontroll;) Samme dag som 6 mnd til Tiril var det ikke?

Snart 2 t siden jeg begynte på dette innlegget.....

Skrevet

Da prøver jeg å tippe igjen jeg da.. 3400 er kanskje litt lite.. Prøver med 3670 gr.

Jepp, 6 mnd kontroll (!!!!!!!!!!!!) 10 jan kl 8.30 *snork*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...