Gå til innhold

"TRÅDEN" nr. 6 ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg ser oppover her cat, så ser det ut som gode gamle tråden vår:)) du også meg også du også meg og 1-3 setningers innlegg.

Skrevet

Hehe, minte om gamle dager de innleggene der da;)

Godt at det er sveisen min som blir diskutert bak min rygg, og ikke............ ja, hva skulle det vært? Kjenner jo ikke liv;)

Har en KB i vinduposten her nå;)

MSN noen? hihi

Skrevet

Jeg prøver igjen...

Vi hadde en rolig julekveld sammen med min eldste bror her hos oss. A lagde all maten, ble så godt atte.

Og det var alt jeg fikk skrive akkurat nå.... VRÆL!!

Skrevet

Hvor lenge varer det denne gangen...? ;-)

LH fikk så mye fint; bla.a. en god del klær - vettuge både i form og størrelse, litt leker, gymmatte, penger og gavekort på Babyshop. Han sov gjennom middagen, var i et litt opp-og-ned humør under pakkeutdelinga og la seg sent, som vanlig.

Ble ikke forlovelsesring denne gangen heller.... Men fikk gavekort jeg kan bruke i spa-avdelingen på det hotellet vi skal feire bursdagen min på... Tror dere han planlegger noe stort eller..?

Av LH fikk jeg Robbie Williams DVD, mens han ga et fint kaffekrus med pappa-inskripsjon til A. Jeg kjøpte gavekort på Jack & Jones til den stolte far, og en annen ting han ønsket seg veldig.... MUNNSPILL! Men jeg begynner å tenke at det neppe kunne være særlig gjennomtenkt.... ;-) Heldigvis er A veldig musikalsk, så jeg håper han lærer seg å spille ordentlig ganske fort, for da vil det jo høres penere ut. *krysserfingrene*

Var hos mamma og samboeren hennes i går, på en sånn lunsj som varer hele dagen. Der var også døtrene hans med følge, i tillegg til oss tre og begge brødrene mine. Fullt hus med andre ord!

Resten av jula blir nok ganske rolig. Må til dyrlegen i morgen, Simba har gjort noe seriøst gæli med det ene benet, tror kanskje det er brudd. Stakkars!

Lørdag drar vi til Beitostølen og blir der til mandag. Bandet til A fikk plutselig tilbud om å spille 6.dag og nyttårsaften på ett av hotellene der, og siden det inkluderer følge og full oppvartning, er det bare å kjøra på. Ikke verst at LH får sitt første hotell-opphold bare 3 mnd gammel!

1D: Skjønner du synes det er tøft nå... Men jeg må bare si at familien din godt kunne vært mer hensynsfulle!

Nå skal jeg sove. Og håper veldig på at LH sover til 8:30 slik han gjorde forrige natta!!

Skrevet

Vil bare si, God Natt da damer!! :o))

Skrevet

Tuuusen takk for fin fest igjen:)

Simba: takk!

Og jeg lurer på om jeg angrer på at jeg kjøpte Øystein Sunde ; Sundes verden har 52 sanger....................... Det er serriøst myyyyyyye Sunde altså! Og jeg er kanskje ikke veldig glad i musikken hans:(

Skrevet

Takker for gårsdagen. Nå er vel gamla utkjørt og trenger noen dagers pause:P Jeg sitter nå alene i kveld jeg da. Går det noe bra på tv tro? Ellers blir jeg vel sittende her å taste om noen skulle kjede seg:)

Ikke bare bare å skrive på dib simba..hehe. Ble ikke forlovelsering her heller gitt.. Hvordan går det med simba?? Er det brudd er der dritkjipt da. Du får fortelle hvordan det gikk hos vet.

Alle er avkoblet og ingen har skrevet noe på morgnen her. Kanskje jeg som virkelig trengerr å få meg et liv? W sover borte, E sover og M er på jobb og jeg gidder ikke begynne å rydde enda. Hva annet å gjøre da enn å dibbe:)

Skrevet

halvtime i vogna og sutrete trøtt unge. Hurra!

Skal man finne på i dag da tro? Tur knskje? Er ganske kaldt. Hmm. Får vel prøve å komme seg ut en tur vel. Om ikke annet bort til postkassa:)

Skrevet

I wanna go home... I wanna go home... Oh lord I wanna go home..

Hehe.

Dritdårlig natt i natt. Sutring og "vivilbeggehamatsamtidigoghyyyyl" gjerne etter to timer siden siste måltid. Blæææh! Dobbeltammet i senga i skredderstilling der de begge lå på lårene mine. Så vel ut som en annen buddah der jeg satt. Sukk.

Synes synd på deg 1D. Skal ikke holde på sånn når man har en så ny baby!!! Velkommen i gulpeklubben. Satser på at det går bra med amminga etterpå, men skjønner at du synes det er fælt.

Er så ulidelig trøtt. Sikker på at det blir bedre når vi kommer hjem. Kunne selvf sovet nå, men de våkner igjen når som helst.

Dere som har store barn, når snudde de seg fra mage til rygg?

H fabler om at vi skal treffe ei venninne av han i dag. Sa jeg at jeg var trøtt? Vi får se... sa jeg at jeg ville hjem?

Skrevet

Da kan han jo gjøre det du må gjøre om du skal treffe ei venninne. Bortsett fra at du har pupp og han må ha flaske da. Pakke sammen og dra med to små ut på tur. Du kan jo foreslå at du blir der? hihi

Sendt deg sms jeg:)

E sovnet igjen etter 1,5 time. Sov en halvtime igjen. woho!! Er noe lei av å konstant ha smågrinete barn på armen nå. Han kunne godt ha sovet litt lenger så han var i humør mer enn 10 min. Tror han sliter litt med lufta i dag:(

Skrevet

Sov til 1030 i dag deilig (eller jeg gjør egentlig det ofte når sambo ikke skal på job...) - G sto opp med A kl. 8. Spist frokost og dusja, nå skal vi straks en tur til LS også skal vi på middag til pappa. I dag er det elgstek som står på menyen.

Molle - regner ikke det er MEG du mener trenger en pause... Hadde tenkt på en date på msn i kveld jeg altså i og med at du klynket i går over at du var alene hjemme og ville trenge litt selskap. Men om det skal være på den måten... Kan du sitte der alene... (og var det ikke meg, kan du se bort i fra hele dette avsnittet - hihi) ;P

Hehe - send gubben og ungene ut en tur du svanine, så skal han få bryna seg litt. Om han skal møte ei venninne har han jo sikkert litt bærehjelp oxo om de skulle slå seg litt vrange :o)

Ellers håper jeg alle har hatt en fin natt og får en fin dag - kan jo hende jeg titter innom i kveld oxo... Liv... jag måste ha et Liv.. lalalalala...

Skrevet

åååå så lei nå, men han er jo søt og da:) Men slik konstant underholdning tar på. Nå leker han med musa.

Jasså? trenger jeg pause? fra deg? Ja om du sier det så;)

Og pt.. søkte du opp nr mitt her om dagen? Har jo sendt deg melding før, hvorfor ikke bare bruke det? Guttungens står registrert på megg. Han lurte på hva dette med alkisvenner var...hihi. Men fikk jo den meldinga på min tlf og. Driver med du a??

Skrevet

Ama: Har bursdag 14.06 :)) Litt spooky med samme navn, samme måned, samme år og begge har en datter født i 06...

(fikk litt asosiasjoner tilbake i tid her Molle... var en del likt mellom oss også...)

Men kan ikke du legge meg til msn da ama?? Jeg har da lagt deg til hos meg, så rart du ikke fikk meg opp????? I hvertfall så er mailen min [email protected].

Hehehe.. gå en tur til postkassa du Molle :P Så du husker det enda assa... :))

Har du bil i morra da Molle??

Stakkars simbapusen, håper det går bra med han!!

Skrevet

Cat78: Har lagt deg til på msn-jeg har bursdag 15.06 forresten;)

Har vært på bytterunde i dag. Har noen tilgodelapper i lommeboka nå;)

Er her i kveld og jeg-så blir vel å treffes på msn. Når vesla kom så stakk Liv av så siden har jeg ikke sett a!

Skrevet

Hei og God jul fra meg endelig

Hadde litt å styre med før julaften og uten nett endel av tiden så Dere ble litt borte for meg desverre

Jeg må være kort her for det ligger en å kauker på meg her borte

tusen takk for hyggelig treff Tiny kjempe kos

har ikke lest meg opp her men sender en klem til deg 1D for du hørtes litt trist ut på det ene innlegget jeg streifet borttil så får jeg lese meg opp her senere

Skrevet

Ja da var du på msn ama.. Pappaen min har bursdag 15.06 :)) Var skremmende mye likheter...

Skrevet

Resten er ikke så likt da:) Eller..hmm..tror dere begge er typen som ikke blir pillet på nesen for å si det sånn. Sikkert like forbanna sta begge to og! (Nå kjenner jeg ikke ama så godt da..) Tja, jeg liker dere begge så dere kan ikke være helt på jordet noen av dere heller. (eller kanskje det dere da er..)

Mulig jeg ikke har bil. Må høre med M når han kommer hjem om han skal jobbe. Den ene bilen risikerer man å bli avskilta..eller man BLIR avskilta om man blir stoppa. + at batteriet er noget flatt. Orker vi busse tror du? Vet ikke om jeg tror det..hehe. Du a? Har ikke bil du a?

Godt å se livstegn Herk:)

Dagen i dag har vært en eneste stor kamp føler jeg. Nå sover E endelig igjen. Sovet tilsammen 1 time fra 8 til nå. Prøvde oss på en tur (lenger enn postkassa) men ble ikke lange runden før han ikke gadd det mer. Og nå som han endelig sovna så truru ikke nazi var oppi senga og tråkka rundt på ham??? Fans kattedriiit!! Ikke tall på hvor mange ganger han har blitt slengt igjennom hale rommet fordi han ligger i sprinkelsenga. Han pila ut da jeg kom inn. Dust assa!! Jo men E våknet jo da seff. Utrolig nok sovnet han i løpet av et par min med smokkdytting.

Skrevet

Hihi.. ler av naziP :)) Men han er skjønn da! Kommer aldri til å glemme når han hadde trøkt seg nedi den lille kurven for å sove :))

Liker ikke å bli pillet på nesa?? Hmmf.. er da mer vanlig å pille i nesa. Og det kan til tider være ganske godt også..

Har aldri bil lenger jeg. Så jeg må busse overalt hvor jeg skal.

Hva skal godtgolket på nyttårsaften da??

Skrevet

Molait-jeg er sta som ett esel-det er min store lyte-prøver å begrense min stahet ute blant folk,men sambo har fått noen grå hår ja! Kan du ikke henge opp en sånn netting gardin over sprinkelsenga-så kanskje det hjelper å holde katten unna?

Vesla sovna igjen nå-etter skifting av alle klær IGJEN! Hvordan klarer hun å bæsje ut alt hun får på seg? Og på meg! Vaskemaskina går jo konstant. Mi si sover ikke så mye om dagen da-så mi og din sin M har sikkert sove like lenge til sammen.

Blir edru nyttårsaften i år igjen-forrige nyttår så trøsta jeg meg selv med at neste år-DA kunne jeg ta meg en øl eller 2, men den gang ei. Vi håpte det var overnattingsmuligheter der vi skal,men det er det ikke så da kjører jeg hjem(ja,jeg har sertifikat,men en god del kræsjing i yngre alder gjør meg litt nervøs over heile den kjøre bil greia) Er håpløst å få taxi på nyttårsaften-så da blir det bil. Hva er deres planer den 31.12?

Skrevet

Hehe.. en del kræsjing?? Vet ikke om svana har kræsja så mye da, men hun har en del andre gode bilhistorier :)))

Jeg vil ikke være edru på nyttårsaften :(( Har ingen planer, så blir vel sittende hjemme med gubben å mini-me. Tenkte å prøve tappekrana da, så blir vel flaske på vesla den natta.

Skrevet

Føler det er så mye jeg ikke har kommentert........

Herk: Koselig å se deg igjen! Savna deg ja!

Cat: piller I nesa jeg også;) helst når ingen ser på da men.......

Mo: Jeg busser over alt jeg da..... Og at den gutten ikke skal sove da! Finnes det noen kurer for sånt da? Dattera sov ikke masse hu heller da, men noe mer enn CE gjør ble det jo. Blir jo helt frynsete av all den våkenheta jo!

Svana: kan kjenne meg igjen i at du vil hjem da.....men hos meg er det mer det at jeg vil at folk skal reise hjem...........

Simba: Hvordan går det med vondtene dine? Mamma skal på sykehuset for evaluering allerede den 17 jan, så hun håper hun får hjelp da;) Og så kult at dere får hele oppholdet dekket på hotellet da.....jeg å vil!!

Stakkar Simbapusen! *blåser litt på, og håper det ikke er brudd* Må oppdattere oss altså!

Ama og Pt:ingen nevnt ingen glemt;)

Alle som ikke er blitt fridd til: SKJERP dere! (hehe) Hvorfor i all verden ordner dere ikke den biffen selv? Jeg er lykkelig gift på 3dje året jeg altså, men hadde ikke vært det skulle jeg ha venta på at gubben fridde(det sa han selv!)

Vi skal passe gutten til søstra 31ste vi da, de skal ut på fest. Vi er jo bare hjemme alikevel, så om vi har 2 eller 3 barn her er ikke så nøye. Håper bare gutten hennes blir bedre da, han kaster opp og styr i dag....... Ikke lyst til å bli smitta her ihvertfall!

Har vært på sykeuset på kontroll igjen i dag.........Verdiene er de samme som for 2 dager siden, så vi må nå gi flaske. Hjalp en god del å få snakket med Nelly (verdens beste barnepleier!) om hvordan det skal gjøres, rent praktisk. Pappa skal gi 3 måltider i døgnet til vi skal på ny kontroll på fredag, og da får vi se ann svaret på den. Hvis han er bedre fortsetter vi vel til han er frisk, hvis ikke må vi vel kutte mm helt i noen dager. Men jeg er ikke like stressa nå, heldigvis! Er spent nå, for han har fått sin første flaske og da lurer jeg på hvordan neste måltid på puppen går:)

Søs og mannen har hatt høystolen sin stående her nå de siste dagene for å bruke den her. I går skulle de ta den med hjem siden de ikke skal spise her igjen før på lørdag. De klarte å glemme den på bussholdeplassen, turne tar ca 6 min hjem til dem og da kom de på den og fikk ringt meg. Jeg løp (ja, løp) til holdeplassen for å ta den med hit igjen.............................SØKK BORTE! Noen har stjålet den på 5 min lissom, hvor dårlig gjort er det da????????

Har kjøpt meg jakke i dag jeg;)

XXL har tilbud på HH jakker. Gubben er vel ikke veldig glad, men jeg trenger jakke og da kan jeg like gjerne kjøpe en som er ordentlig med engang i stede for å kjøpe 3 før jeg blir fornøyd:)

Her er den røde varianten: http://www.xxl.no/xxl_templates/Produkt____44101.aspx

Jeg kjøpte den grønne damemodellen jeg da;)

Da begynner mamma å etterlyse meg igjen;) *skalikkeisttepådata`nihelekveldogsåvel?* Hehe, hun er litt søt da;)

Får se om jeg rekker innom i løpet av kvelden;) Mulig noen mener jeg har skrevet nok i dag da, men vi får se;)

Skrevet

Heeeelt utrolig hvor mye jeg skal bli mobba for bilkjøringa mi. Kanskje ikke akkurat uten grunn, men asså... det får da være måte på!

Har bulka bilen én gang, da var jeg 18 og det var glatt og jeg kjørte for fort på dårlige dekk. Jeg tok lappen fredag den trettende, og har skapt kø og kaos i Strømmen. Var det noe mer? Jo, jeg er ikke så glad i å kjøre generelt. Vet om andre her på tråden som har bulka mer! Stolper som er vanskelig å se i P-hus og sånn... HA HA <-- rå latter.

Vi blir her til i morra. Det går bedre nå. Fått sovet litt - hjelper veldig mye. Håper natta blir bedre.

I dag fikk jeg tre meldinger fra Moll. 1 fra 18. november, 1 fra 19. november og 1 fra 23. desember. Skjønte ikke så mye av de to første før jeg fikk se datoene. Hva er det som skjer? Godt vi har tråden og msn eller så hadde det ikke blitt store skravlinga.

Ingen som orker å svare på når deres rulla over fra mage til rygg? Er ikke dette et forum for barn mellom 0-1 år da????

Nå gjør A det ofte, må plassere han midt på matta, hehe.

Vet ikke helt hva vi skal Nyttårsaften. Blir nok enten her eller der. Skal på lunsj med venner lille nyttårsaften i alle fall.

Har funnet ut at kvarte glass vin er godt, eller hele glass vin over tid. Har ikke vært på fylla enda, men kommer seg vel etterhvert. Tror ikke det blir den store fylla den trettiførste, men er det ikke bimbord snart da?

Nå sutrer A. Hvorfor det da? Får stikke å putte smokk. Det er jo natta nå må vite.

Skrevet

Babyen min har ikke våkna enda..... fikk mat i halv 5 tia ca.... da spiste han 100 ml Nan........... har ikke fått spreng enda heller...... nettopp våkna etter å ha sovet i 45 min..... mamma bestemte seg for å stikke til søstra forresten........i all hast vil jeg si faktisk........lurer på om hun er sur for noe..ikke så farlig forresten;)

Har spist opp tilogmed den mørkesjokoladen i Sfinx-eska.....kan jeg åpne den andre eska også da?????? (blir ikke mm ekstra god med masse sjokolade i seg?)

Nå knirker beibien min;)

Skrevet

haha <--tørr latter

Helt utrolig at man kan kjøre så bra til å ha kræsja så mye:D

Utrolig lei sutring og lakenskrekk nå!! Siste gangen sov han 45 min. Og nå har vi holdt det gående. Så trøtt at han har sovnet 2 ganger alt, men ikke ligge i senga si nei. Ikke ligge noen steder faktisk. Våkner bare jeg ser på ham. blæ-dag!

Kunne hende du brukte mor di sin bil tenkte jeg på cat:)

bimbord er ikke før i februar da.

Nyttårsaften drar vi til Leirsund. (mellom meg og cat på en måte) Trodde egentlig vi skulle feire med Cat og Mr.T da dette ble avtalt for 361 dager siden, men trodde dere var opptatt jeg?! Jaja, neste år cat...neste år!! :)

1D. Sånn. Nevnt.

Skrevet

God kveld alle sammen!

Har hatt besøk av Liv idag jeg, så nå måtte jeg jo lese masse!!!!!!

Natta: blæææ... våken HVER time fra 20-2, sov fra 2-6 og 6-7.15...

Har kjempet med alle de andre folka på senteret om å bytte diverse ting... Fikk en jakke som var litt liten og vesla fikk endel klær i str 62 (enda jeg skrev fra 68 på ønskelista hennes..)

Har vært på babyshop og kjøpt sånne greier til min gamle tripp trapp stol (bøyle, sånn putesak og "rygg") og smugkikka på sånn bamsepose (kostet 1799?? Noen som vet hvor man kan finne de billigere??) og vært å handlet mat sånn at jeg kunne fylle på kjøleskapet som begynte å skrike etter påfyll..

Etter endt handling havnet vi hos svigers for litt mat og kaffe...

Vesla sovnet nå 19.30 og håper natta blir noe bedre enn forrige...

Håper simba har det bedre nå da! Og litt misunnelig på den alterbetaltavandre-hotellturen...

Dumme pusekatten til molle som måtte bekke E... Håper E er snille til natta nå da ihvertfall.. Når vil du ha tilbake kjelen din a?

Pleier som regel å pille mer i nesa enn oppå.. Sta? Det hørtes kjent ut... hmmm..

Rulling: Hun var såvidt fylt 4 mnd når hun rullet bevisst, men da rullet hun både på magen og tilbake igjen samtidig.

Bilkjøring: Så lenge jeg slipper å kjøre masse i byen hvor jeg ikke finner frem er jeg fornøyd :) Og om jeg har en god veibeskrivelse går det også bra.. *humrerlittoveralleepisodenederesmedbil*

Nyttårsaften: Skal til et vennepar rett nedi her (Løvenstad), så har jo gangvei hjem! Så da blir det nok øl på mor og flaskefor på lillemor (eller kanskje promillepupp om hun virkelig nekter flaske), vi øver masse på flaske om dagen da ihvertfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...