Gå til innhold

"TRÅDEN" nr. 6 ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, har da sendt til deg også, Cat. Fikk adressa di av Molait her om kvelden.... står som sendt hos meg den 21.12 kl.12:31.

Pynte juletre nå!

Skrevet

Har du sendt til meg :)))))) Så koselig da...

Men send den på nytt da, så skal du få en tilbake :))

Kan jo legge meg til msn [email protected]

Er faktisk trøtt jeg..

Skrevet

Har sendt mailen på nytt nå, håper den kommer fram...

zzzz

Skrevet

Julekvelden på kjærringa ja...sukk. Når alle skal ha bursdag rett før jul så blir det så mas. Ikke ferdig her i det hele tatt:( Men det får være som det er. Får bare krype til korset..jeg klarte det ikke:( Vask og rydd og handle og innpakking og kakebaking og julestemning for eldstemann og ha bay oppi alt, og alle bursdager..Har da gjort en del men huset er ikke rent og ryddig og meste av julepynten står fortsatt på bordet.

Takker for mail simba, har glemt å si det tror jeg. Sendt tilbake:) Hadde egentlig tenkt å sende deg papirutgave, men den hadde vel ikke kommet frem før i romjula så da tok jeg det på mail.

PT: den sms du sendte i går (den siste) fikk jeg rundt 12 i dag!! Måtte lese et par ganger før jeg kobla og sjekka når den var sendt..hehe. Blomstre alene? er det hu snakker om nåa? hihi

M har kjøpt bleier da. For små. Festlig. Holder jo, men ikke en hel natt vaffal. Mulig jeg stikker innom bak-messa en tur og plukker opp noen om det skulle bli for ille:)

Vært på gløggen i kveld jeg cat. Da jeg var på i stad var ikke du det og nå er du heller ikke det. Men skål alikevel:)

Ja da er det julaften i morgen. (har du igjen noenpakker å åpne i morgen da cat?) Håper alle får mange harde pakker:D Jeg er nok litt på på formiddagen tenker jeg. De jeg ikke "snakker" med må ha en hyggelig julefeiring!

bøfn:)

Skrevet

GOD JUL ALLE SAMMEN :)))

Veit du hva Molle, har ikke styra så fælt til jul jeg heller. Shinet ganske godt her forrige helg, også har jeg prøvd å opprettholde sånn nogenlunde i løpet av uken. Den store julevasken har jeg ikke sett noe til for å si det sånn...

Men vi har da begge baby i huset og du har da enda et barn. Og ikke skal du være hjemme på juleaften heller, så ikke ta det så tungt du. Jul blir det nok lell skal du se :)) Så bare slapp av og nyt juleaften du, jenta mi:)

Tror jeg skal sippe litt vin hver kveld jeg assa... vesla har sovet i hele natt. Søvnet ikke før nærmere ett da, men jammen sov hun ikke til halv sju!! Men nå er det ikke så lenge til hun er ni uker heller :P

Jepp, pakke bort pc snart jeg og gjøre i stand god frokost og bære pakker ut i bilen. Etter askepott skal vi innom brodern og mamma og ønske god jul før vi drar avgårde til svigers på strømmen.

Kos dere i kveld alle sammen!!

Skrevet

Håper alle sammen får en kjempefin julaften og masse fine pakker!!! Selvom mamma'r blir litt glemt og barna får alle pakkene (men mor får pakke opp... hihi)

Jeg har sovet godt inatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sovna litt etter 19, mat 1, litt våken 5, mat 6 (+bæsj), ingen som gadd å stå opp så la henne igjen og hun sov til 9.30!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *krysserfingreneforatdetvarer*

Sitter å ser på 3 nøtter til Askepott og koser oss her :) Skal vel snart begynne å pakke sammen alle ting og komme oss avgårde etterhvert. Skal en tur innom svigers å hente julegaver, T skal i kirken med foreldrene sine og jeg skal ned til mamma og pappa mens han er der.. Orker ikke i kirken med Tiril i år... Så skal vi feire jul sammen med mamma og pappa, Farmor og "Farfar", og bror..

Med min dårlige samvittighet angående julekort, sendes de herved ut til de jeg har adressen til... Dere andre får slenge ut adresser så skal dere få.. Papirkort sendes neste jul :)

Skrevet

Hei og god jul:)

Vesla sovna kl. 20.30 i går,men tror hun gleda seg så fælt til i dag at hun våknet 01.30! Det har hun ikke gjort på lenge-litt pupp så sov hun godt til kl. 08.00.

Vil ønske dere alle ei super jul!

Skrevet

For 4 mnd siden satt jeg påsamme plass og skrev om auer og tok tiden:) Tiden flyr, men likevel føles detsom om Edvard har vært her alltid. Gutten min har blitt 4mnd:)))

I dag har har kost seg masse i lekegrinda (en vinner-woho)mens han har drept bleieposen! Han begynner å bli så stor. Leker og prater og er så mye mer med. Artig.

Ja cat, julaften kom visst likevel. du hadde rett der (skukke vært dum du) Blir nok en koselig dag:) Spist frokost i stua med egg og rundstykker. Dere opptatt hele romjula forresten? (fra 3dag og utover..)

Lurte litt på julekort tiny;) Koselig å få i romjula og da:) Tiril i kirke har jeg full forståelse for...hehe.

Vi bare koser oss hjemme på dagen. skal til svigers etterpå. Har ikke noen fast tid. Vi drar når E våkner etter neste lur og siser når maten er ferdig. Deilig og avslappende. Mat 5 egentlig, men mulig vi spiser 4 for da blir det ikke så sent med trøtte barn. Eller William kan holde hele natten med top humør han da. Men koselig å være der mens Edvard er våken og. Ble en stooor haug pakker i år og. Tatt bilde av lekegrinda og printa ut og lagt i konvolutt. Gadd ikke dra med den bort dit for hjem igjen. Er julegave fra mor og søss.

Har dere kjøpt til deres barn da? Edvard får hoppehuske og william får Nintendo DS. (han kommer til å hoppe og riste av glede..hehe) (haha ja E kommer vel til å hoppe..av glede vet jeg ikke da men) Til Mads blir det klær og kortholder gravert inn fra gutta hans. Fikk førjulsgave av meg og. Godlukt. Ga den nå for ville han skulle lukte sånn i kveld:)

Gratulerer med god natt Tiny. Her var det fint frem til 5-6. Masse rot da. Husker ikke helt. Har jeg matet tro? Rapa han nå? Eller var det sist gang? Leste en tråd her om soving. De fleste virker å sove mye lenger sammenhengende enn E. Vaffal påhans alder. Sukk. Jaja er ikke så lang tid før an er så stor at man kan droppe hele nattmaten. Håper han regulerer det bort selv.

Håpe gutta oppfører seg eksemplarisk og ikke har magevondter svanine. Ligg unna sjokkisen!! Og kanskje greit å ikke døtte nedpå hauger av appelsin/klementin og. Kjipern med hyl og skrik når man er borte.

Ja GOD JUL alle sammen. Må komme inn å skrive alt dere har fått av nissen etterhvert da:)

Skrevet

I dag har juleroen senket seg over huset vårt, endelig. Nå står ribba i ovnen og det lukter deilig (eneste minus er at det oser så fælt at det nesten svir i øya når jeg sitter på stua, hihi kanskje ikke så ille da). Men skulle ønske jeg hadde dør så som jeg kunne stenge inn til kjøkkenet.

Vi skal mao være hjemme da, mamma og mannen hennes kommer. Det blir koselig. C har vel spurt ca 590 ganger om det snart er middag (har fortalt at gavene kan åpnes etter middag;D) Hun fikk en morgengave da. Ellers har jeg rulla marsipankuler og laget risboller.

I går derimot var en skikkelig hel..... dag, bare stress. Var jo ikke helt ajour - for når jeg skulle rydde endte jeg jo på fest - hihi. Også måtte vi en tur til mormor - føyk dit kl 1130, hjemme igjen 1230 (snarvisitt kan du si), 1245 begynte folk å strømme på med gaver, tanter, onkler, besteforeldre, venner you name it. 1515 gikk de siste og da hadde de hele veien avløst hverandre. C skulle da absolutt pynte treet, for vi hadde lovet å gjøre det før vi dro til mormor på middag. Prøvde å si vi hadde dårlig tid, skulle dre 1530, men nei det nyttet ikke. Geir måtte ut (guess why... mannfolk) jeg og C måtte pynte juletreet og A skreik i vogga - joda litt av en julestemning...

Nåvel, kom seg i boks på kveldinga og ved 22 tiden satt jeg igjen som et slakt på sofaen.

Men nå er alt glemt og fryden og gammen er på topp :o))

C får til jul av oss, et par eventyrbøker, spill, kjoler, skjørt og My little pony. Men så får hun Amazing Amanda av mormor og My little Pony slott av bestemor ++ - så hun skal nok få nok å henge fingrene i.

A får learning house av mormor - og learning puppy av oss - han skal visst lære fælt, pluss tøy.

Skal komme med en liste i kveld eller i morgen, hehe.

G får bukse, genser og termos :o)

Dere alle må ha en riktig så GOD JUL, kos dere masse i kveld - store og små!

Klem fra alle oss!!

Skrevet

Håper alle har hatt en fin fin dag. Nå er julemiddagen fortært, pakkene åpnet, begge barna i seng og gjestene ute av huset. Vi har ryddet opp og er klare for nytt inntog i morgen.

Ligger nå på sofaen og skal surfe litt på tv kanalene før vi køyer. Er bare sååå mett ;o)

Barna fikk masse fint, spesielt C - hun var jo helt i ekstase. Orker ikke fortelle om alle gavene nå - gjør det heller i morgen.

Ha en fortsatt fin kveld da dere!! ;D

Skrevet

Vel overstått alle sammen!

Fått masse fint her også, og det meste på ønskelisten ble det også :))

Molle: Har forsåvidt ikke så mye planer fra 3. dag.. Mr T jobber på dagen da ons-fre. Og grattis til CE med 4 måneder :)) Tenker den ribbebiten smakte godt jeg :))

Gjeeeeeesp, trøtt jeg, så tar kvelden nå..

Skrevet

Jepp, vel overstått!!

Gikk bedre enn forventet med E. Var der 16. Sov fra 16.30-17.15. Ble en del surv etterhvert, men sovnet 20. Våknet 21, litt mat og sovnet igjen. Våknet til rett før 24. Da var bilen i gang og alt klart. Dytta han ned i bagen og så hyla ham på vei hjem. Ble bært i bare pysjen med dyne rundt inn. Holdt på å sluke hele puppen den endeliiig kom frem. Sovnet godt igjen. I senga vår men pytt. Flytter ham over etterpå.

Fått mye mer gaver enn jeg trodde jeg skulle få. Masse fint og masse man ønsket seg. Ble litt dobbelt på en måte for ømsket meg ting til E som vi fikk så ble liksom litt mine ønsker det og.

Rolig og behagelig kveld. Ikke noe stress og mas. Tok alt som det kom. Hadde 2 pauser i pakkeutdelinga pga E. Helt greit. Kanskje ikke like greit for storebror..hehe.

Han spiste ikke hele den ribbebiten da. Bare smatta på den. Etterpå fikk han lake fra fruktblandings. DET var godt det. Bare dyppa skjea og så sutta han på den. Han blei jo bare lite sint når det ikke kom mer da..hihi. De brøla vøtt. Tenkte at det var en fin dag for å teste annet enn melk. 4mnd. på dagen og bestemors julemat.

M jobber sans. også dag ons-fre. Nei bare tenkte om man ikke gjorde noe kunne vi gjøre ingenting sammen en dag.

Tusen takk for fin bok Tiny:)) Lett etter flere av tekstene. Synger en del hjemme her. (og sier vers) Artig:)

Tippet over jeg. Finnes ikke trøtt. M ser på tv og jeg sitter her. Begge barna sover. Lite liv på nett (merklig nok). får vel ta kvelden straks jeg og da:)

bøfn

Skrevet

Da var julaften over! Gårsdagen var litt stressende for vesla-inn og ut av bil og opp og ned i vogn hele dagen. Og når natten kom skulle hun sove i ei anna seng og anna hus t.o.m! Men hun sovna rundt kl. 20.00 så jeg tok meg da noen øl og gikk å la meg 02.00. 02.30 våkna hun og skulle ha pupp-så jeg gav henne en promillepupp og tenkte at nå sover hun sikkert lenge-som jeg har hørt andre sier babyer gjør da. Neida! Ho våkna igjen kl. 04.30 og meinte det var på tide å stå opp! Sambo fikk henne omsider til å sove igjen bare for å våkne igjen kl. 06.00,07.00,08.30 og kl 09.00 stod vi opp. Dette er ikke jeg vant til! Og har hun sove noe mer på dagtid av den grunn? Nope.

Men hun fikk mye fint:) 2 gullarmbånd,mange kjoler,leker og 5000 kr av onkelen sin som skulle settes inn i aksjefond:)

Håper dere alle hadde en varm og fin julekveld!

Skrevet

Hei alle,

håper at dere har hatt det fint! Vi har det bra, gutta fikk masse fint! Må ta et lite bytteraid for begynner ikke å bruke nye klær i 56 nå må vite.

Ikke så mye til meg selv, men det går bra det - åpna jo pakker hele kvelden :-D

Turen bort til svigers gikk fint (snakk om flyttelass!!!). Ble litt surving i Drammen da vi fylte bensin. Må jo ikke stoppe med slike små på tur - men bedre å stoppe for å fylle enn om man er tom. For å si det sånn.

Ellers oppfører de seg kjempebra! Sover mye og godt! Bortsett fra på selve julekvelden da - mor måtte jo prøve litt fy-mat til middag så det ble litt knip på kveldparten - 21 - 23. Ikke verre enn at både mor, far og barn klarte brasene. Vært forsiktig med dagens middag da.

Her går det i melk til de små forresten. Grattis med 4 mnd CE!

A er blitt så flink, han rullet rundt (ikke med vilje) i går. Ikke lenge til han krabber rundt tror jeg. E bare surver, har jo litt tyngre hode enn broren så det krever litt mer krefter. Kommer seg vel etterhvert får vi håpe. Blir sååå sinna når jeg har han på magen for å trene.

Nå har de fått seg et bad og slokna med en gang. Babycallen er mye brukt her, nok et godt kjøp *notere*

Må huske å ringe hjem i dag, gjorde det ikke i går.

Skrevet

Hei på dere alle!!! Og vel overstått jul :)

Nå er jeg sliten etter 2 laaange dager med mat, familie og mye kos!!! Var hos mamma og pappa igår. Snuppa sov elegant over hele pakkeseansen og fikk ikke med seg stort av sin aller første jul :) Fikk med seg hele middagen da ihvertfall. Den bestod av grønnsaker m/kalkun (middagsglass) og aprikos/eple dessert (glass). Fikk ikke smake på noe da hun var litt løs i magen etter en liten smaksraid dagen før (smakte på pepperkaker og andre julekaker). Sov i vogna si og måtte vekkes, på med dress, ut i bil, hjem, kle av, i seng.. Heldigvis gikk det ganske greit det da!

Snuppa fikk masse fint!! Leker, klær, lekematte, ny babygym (som kan bygges om), tøfler, voksi-sokker (sånne posesokker/sko), bok med lyd, piano... Kommer ikke på mer nå... Fikk masse jeg ønsket meg jeg også!!! Må ned å hente resten av pakkene vi ikke fikk med oss hjem, imorgen.. Ble så stress å få med pakker, vogn og Tiril fra bil og inn..

Idag har vi vært på julefrokost/lunsj/middag hos mormor og bestefar (juletradisjon i vår familie, alle i familien samler seg hos m&b og spiser hele dagen og koser oss). Tiril har fått masse oppmerksomhet og kost seg masse.. Har spist is idag da :) Det var litt av et syn kan man si!!!!

Grattis med 4 mnds dagen CE!!!!

Kjenner til flyttelass svanine!!!! Og stoppe bil når man først har begynt er ikke akseptert her heller.. Kjører man må man kjøre til sjefen er fornøyd og vil stoppe!!! (har vært på langtur før vi :) hehe)

Mange som skal driste seg på et senter på onsdag (eller en annen dag, for det spiller vel ingen rolle hvilken? Er vel mye folk uansett hvem dag man velger) med barnevogn å bytte gaver eller???? Må bytte et par småting (størrelser) jeg, og det må jo byttes innen 31.12, så da er det vel bare å hive seg inn i mengden en dag tenker jeg... *grøss*

Noen som har en god dunpose å anbefale? Skal kjøpe en slik en (har en tynn overgangspose bare) før vinteren biter seg fast... Tenkt litt på den med bamsen i roooosa!!!!

Ha en fin kveld da alle sammen!!!

Skrevet

I dag har vi vært på julefrokost (dvs brønsj) fra 13-19. Hos tante og onkle av M. Trdisjon og masse folk som er der. E var en drøm!! Ble vekt for å dra. Der oppe var han blid som ei sol. Lå t.o.m på teppe på gulvet med en ragle under hele måltidet. (eller småspiste hele dagen da men..) Og så sov han i nesten 4 timer!! (hvorfor skjer ikke det hjemme??) Nissedrakt og lue og sjarmerte alle:)

Den jeg har har en hyggelig pris, men"loer" litt. Hart hørt det er vanlig med de fleste av dunposene. Skal ikke brukes mange mnd. så kan kanskje være greit emd en som ikke koster flesk? E er iaf alltid god og varm og kan snurpes så bare hodet titter ut. Troller tror jeg det står på min.

Mulig det blir en tur ut. Får se. Skal bytte den superduste hoppehuska!!! DEN var teit den!! For det første tror jeg den er feilsydd for mye større hull til armen på den ene siden enn den andre. (den med lite hull må man dra armen igjennom om man har på litt tykk genser) Og de armhulla sitter langt opp på posen så han ble sittende med armene opp mot taket. Og fjera er hard så det hopper jo ikke??!! Prøvde PT sin (fra BS) og den var jo myyye bedre da. Min er Basson.

Det kjipe er at man må dekke porto selv når man bytter (kjøpt på deal.no) og veier en deel den metallgreiene. Skal sjekke litt. Kanskje det lønner seg å selge den på finn faktisk. Er jo liten vits i å ha en hoppehuske som ikke hopper og armen ikke får plass. Kanskje jeg kan få sende den tilbake på deres regning siden den ikke fungerer slik det blir fremstilt? (+feilsydd) De har da rett til å sende en ny, men kanskje jeg kan slippe det?

Råd og tips mottas med takk:)

Gaveliste ja.

E fikk da dustehoppehuske, lekegrind, bb vippestol+leke, bb tallerken med 2skjeer, noe leker, 2 klær?! (trodde babyr fikk mye klær..) smykke, bok med dikt/rim/sanger, LSK-sokker med rangle på. (tror det var det)

Selv fikk jeg arvering til den nette verdi av 15.250,-!! (fikk med takspapirer) Sølje til bunad (den store i halsen), masse egenpleieproduktgreier, strykejern, dvd, bestikkkoffert (sånn med alt mulig oppi, ganske fint i grunn), sjokkisnisse av nissemor (en gjenganger) Grusmot stygge sokker av svigernissemor (også en gjenganger..hun prøver å finne styggere for hvert år), en rar liten osterasper med ben som jeg tror jeg har klart å herpe for får den ikke sammen igjen..hehe, stilige lysestaker og litt småstæsj jeg ikke kommer på i farten.

Fikk myye mer gaver enn jeg hadde trodd altså!!

Skrevet

Tiny: Jeg har den dunposen med bamse inni. Den kan brukes til ungen er 3-4 år gammel. Er veldig fornøyd med den siden glidelåsen går helt ned og den kan legges ut som leketeppe hvis man er på besøk hos folk. Den var dyr da-kostet 1800 eller noe sånt? Men vesla trenger ikke ha på seg så mye klær inni den og blir heller ikke klam.

Molait: hva sa mannen din når du åpnet opp BB-stolen? Teit med den hoppehuska da- høres jo ut som en reklamasjon og ikke bytting og da skal du vel ikke betale porto?

Skal på senteret på onsdag ja-fikk en haug med kjoler til vesla som vi absolutt ikke trenger. Hvis du skal Tiny så si i fra hvis du vil ha følge:) Så kan du kjenne på vognposen og;)

Skrevet

hehe.."hva skal vi gjøre med den andre da? Selge den?" Var fra far min så sånn sett sa han ikke noe. Den andre låner vi jo bare. Og funnet ut at det er veldig kjekt å ha den stående på kjøkkenet.

Jo reklamasjon er greit det, men vil ikke ha den:) Og de har rett til å sende meg ny vare evt. rette opp feil på første vare. Vil sende tilbake uten å betale porto og få igjen penga. Er det ikke 3 ganger de har på seg til å rett opp feilen før jeg kan heve kjøpet? Hvordan var det der igjen a? Lenge siden jeg gikk markedsrett:)

Jeg skal også bytte et plagg. (1 av de 2..hehe) Er sånn korterrmet og kortbent dress. Men str passer når E er 1 år og oppover og da er det jo høsten. Vet ikke hvor den er kjøpt da men. Får høre med giveren.

Skrevet

Helluuu ladies!

Nå har vi slappet av å sett film (Break Up - helt grei...). Ellers har vi hatt besøk av familien til G i dag. Det var koselig. Var her fra 13 til 16. Siden har vi spilt spill med C, rydda opp, sett video fra C var like gml. som A - det var artig :D

Til A fikk vi en del leker, kopp og tallerken, krus med navnet sitt,penger og noe tøy. Selv fikk jeg vannkaraffel og glass, DVD med Gitarkameratene, ansiktskrem, tulipanvase og penger.

Nå sitter jeg her på sofaen med vina mi og surfer, G har konka på sofaen etter et par tuborg og akevitt :o)

Har jo hørt at ungdommen alltid fester 1 dag - men eneste party jeg oppdriver om dagen er msn party og der er det tyst i dag, eller?? ;D

Skrevet

Må bare si noe på "tråden"

Jeg er her:)

Dårlig humor....

Skrevet

hihi si i vei du:)

var her jeg pt, men trodde alle andre hadde et liv, så gikk. Spilt ludo med M-jeg vant:) Spilt TP med M-jeg tapte:( Nå skal det ikke sies at ludo er ren flaks mens tp er kunnskap..eh..ja.

E sovnet 20.30. Opp 21.30. Opp 01.00 og våken enda!! :( Hvorfor kan ikke den ungen sovne uten puppimunn...Og nå har han spist på begge sider og er mett så lite interessert i puppen. Så hjelper ikke om jeg så prøver. Begynner å bli veldig klar for 1 nattamming nå altså. Og veldig klar for sammenhengende søvn mellom 4-5 og 7-8. Nå liggern å stikker fingra i halsen til han brekker seg og hoster. Ja for det sovner man av..

Skrevet

Gjett hvem som har ligget våken i 15min alene uten å gråte?? :)) Kanskje han finner søvnen selv?? Ulempen er at her sitter jeg. Går jeginn å legger meg så blirdet vel leven tenker jeg. Jaja får sitte å her å trykke litt jeg da. Håperhåper dette går. Første gangen isåfall:)

Skrevet

Guuud mooorning :) *barelatersomjegerveldigopplagt*

Natta var helt ok den faktisk! Klynka litt i det jeg skulle legge meg, men lå bare å vrei seg litt i søvne.. Retta litt på henne og strøk henne litt på hodet, så var alt bare bra og sov lenge!!! Var oppe og ammet halv 3 også sov hun til T skulle dra på jobb kl 6. Men da hørte jeg plutselig henne ikke mer, så hun sovna! Sov 1 time, mat og sov litt til.. Opp 7.45 med stinkende bleie!!

Idag skal jeg bare være hjemme og kose meg.. Ingen familiebesøk og sånn ihvertfall!!! Deilig :) Må en tur til m&p og hente resten av julegavene våre da! Og se hva jeg fikk en gang til :)

Lurer på om jeg skal kjøpe sånn bamsepose jeg.. Driter egentlig i prisen når man kan bruke den såpass lenge! Hu mi kommer aldri til å vokse ut av den så lenge hun bruker vogn tror jeg... (kanskje genetisk det der med høyde?)

Får surfe litt priser på nett, kanskje billigere å importere fra Tyskland? (hvis jeg bestiller den til postkontor i Strømstad slipper jeg moms også, og dårlig unnskyldning for å dra på hytta)

Skrevet

haha as if! La meg til slutt sammen med ham. Han sleit leeenge med å finne søvnen i går.

Natten din høres ut som en drøm den Tiny:) Ja om du skal ha den posen lenge kan du jo gå opp i pris. Min holder bare i år. Holder som teppe senere og da. Men jeg har voksipose liggende som jeg tenkte å gå over til senere.

Har forresten en ekstra vinterdyne (til voksi) om noen vil låne. Må kjøpe eller sy ekstra trekk da, men det er ganske simpelt å sy det. Om man gidder...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...