Lykkelioggla Skrevet 20. desember 2006 #1 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg vet mange kanskje vil bli opprørt nå over å høre at jeg er i uke 10 og har ikke teng..Ikke kvalm, ikke ømme pupper, ingen "stikninger" osv. Absolutt ingen ting merker jeg. Graviditet er jo for mange en beymrings tid. Men jeg trodde da ikke jeg kom til å bli det som ellers er an veldig avslapet person. Men hvorfor er jeg så bekymret da? Det er så mange er inne som snakker om SA/MA og om hvor fryktelig dårlige man man. På den ene siden er jeg jo glad for at formen er så bra, men på den andre siden så har jeg ingen følelse av å være gravid. Er det andre som har det sånn? Eller bør jeg være bekymret for dette. Skal ikke til lege før 15 januar og det er fryktelig lenge å vente på et svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Del Skrevet 20. desember 2006 Mammaen min har 4 unger å hadde ikke noen tegn tidlig i svangerskapet med noen av oss. Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lite jentenurk Skrevet 20. desember 2006 #3 Del Skrevet 20. desember 2006 Ingen graviditet er lik vet du. Annse deg som heldig du og kos deg med graviditeten. Jeg tror vel alle gravide er litt engstelig i mer eller mindre grad for at det skal være noe galt Det er vel også normalt. Jeg har hatt 2 fine svangerskap hvor jeg var i superform som deg, ingen symptomer i det hele tatt. Magen begynte ikke å vokse før i uke 15. Nå er jeg gravid med nr 3 og er kvalm, trøtt etc Håper du får en fin jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå