Gå til innhold

Hvordan går det med dere som har IKM i uke 52?

Anbefalte innlegg

jeg begynner å merke det i puppene nå...mensenmurringer har jeg hatt i en uke nå, har ikm på tirsdag 26, så dette blir spennende...lurer på å ta en test i morgen, om jeg ikke klarer drøye den en dag til. ellers fryyyyyser jeg masse og føler meg oppblåst..

Fortsetter under...

pleier normalt sett ikke ha så mange innbilte symptomer... kanskje noen få, men svake og særs innbilte.... men denne gangen er det noe rart med kroppen min, tror egentlig ikke det er graviditets-symptomer, men det er jaffal noe rart..

er så deppa, like før tårene spretter...

Er vel neppe et tegn, men kanskje det å være emosjonell kan være det?

Og så stikker det i ene lysken, rett og slett litt ubehagelig... fant ikke det heller på symptomlista, men det er uansett noe rart med kroppen min. Kan jo være julestress for den saks skyld, det finner vi nok ut nærmere 2007.

tja er kjempe sur og grinete, glefser for alt.....vondt i korsryggen og en sviende,brennende, stikkende følelse i magen nede en plass...samt utflod renner ut av meg til tider, flyr på do for jeg tror tr kommer....usj..*VIL VITE*

Annonse

Gratulerer så masse. Og så på første forsøk, din heldiggris! :o)

Jeg føler på meg at det er noe i gjære hos meg og denne pp. Jeg er oppblåst, spiser som en hest, hadde en kraftig EL med blødninger, og i går...en uke etter EL hadde jeg mensen blødninger...Satser på at det er festeblødninger. èn uke til IKM. Er kjempe spendt ;o)

God jul til dere jenter. Hold oss oppdatert under veis...

IKM på nyttårsaften. Har ingen symptomer jeg, så jeg tror ikke det er noe på gang. Er bare 8dpo da, så litt tidlig enda uansett.

Sist pp så hadde jeg forresten massevis av symptomer fra el til ikm, men tr kom jo så gravid var jeg ikke.

Fikk plutselig tr på julaften!!! Har ikke ikm før 29. Så nå skjønner jeg ingenting!!! Trodde jeg hadde 29 dagers syklus, men plutselig har jeg 24 dagers syklus. Har ikke hatt mer enn 4 menstruasjoner etter forrige svangerskap, men at det kan endre sånn har jeg ikke opplevd før:)

Så nå er det temp måling til neste el.

Håper det går bedre med dere andre;)

Tvi tvi:D

jeg hadde ikm den 20 ca, men har ikke fått det enda. hatt en god del sympomer, men spotter litt idag, så jeg lurer på om det kanskje er tr som kommer! vondt i korsryggen, har "gangsperre" i lår og legger, vondt i tenna ( kjennes ut som om det er "press" på de? så er jg så eksplosiv og følsom på en gang!! før ikm skulle komme så hadde jeg vondt hver dag i ca 1 og en halv uke ca i eggstokka, men det slutta opp et par dager, og nå har jeg litt murring, så egentlig tror jeg tr er på tur! får se hva som skjer da! :)

lykke til alle sammen;)

Nei og nei, nå er det alt for mange som har fått besøk av TR her...Ikke bra.

Jeg spotter igjen i dag. Har spottet masse siden EL. Skjønner ingenting. Hadde mens blødninger 6 dager etter EL. Og så stoppet det, og i dag spotter jeg igjen. Har IKM 31.des. Håper ikke det er TR som kommer. Jeg vil ikke det!

Men syntes det er så rart, for jeg var sikker på at jeg var gravid denne gangen. Har vært oppblåst og uvel. Blitt dårlig hver gang jeg har spist. :o(

jeg har ikm i dag, og ingen spor etter tr enda....*krysse fingrene*håper hu holder seg laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaangt unna;o) men får nå se.....testen i går var neg men det var forrevnta så...

Annonse

jeg venter og venter... men føler meg absolutt gravid!:-) stikkinger i puppene, øm og menssmerter i ryggen og magen. Dette har jeg forsåvidt hatt helt siden el.

Jeg får bare vente å se til imorgen. Tenkte å ta en test da, det blir en dag før ikm.

Håper det går bra for dere andre!;-)

lurer litt her ja skulle hatt ikm i går men den har ennå ikke kommet er i pp1 så vi får se

kansje teste i morra om det ikke har kommet noe innen da men litt greit å ikke stresse også så får se

lykke til alle sammen

Skulle hatt IKM i går jeg også......og føler meg så gravid!!!!!

Har hatt mensmurringer en uke nå og i natt lå jeg våken i flere timer og var så kvalm! Har allerede tatt tre tester:-) som selvfølgelig var negative, er litt ivrig:-) Dette er så ufattelig spennende!!

Jeg testet positivt i dag :) hurra! jeg har vært kvalmen siden lørdag, akkurat samme type kvalme som sist jeg var gravid, så jeg hadde det jo på følelsen. Ikm var i går og jeg skyndtet meg til apoteket i morges for å få bekreftet min mistanke :)

Lykke til til alle dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...