Gå til innhold

Hvordan går det med dere som har IKM i uke 52?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trenger ikke ha noen symptomer ennå...syntes jeg har vært tidlig ute med symptomene, derfor tror jeg også det er noe gale med meg...hehe...for godt til å være sant om jeg er gravid.

Er i vår 5 pp nå. Påtide snart...

Håpe håpe...

Lykke til til dere og!

skjønner at du er utolmodig.... vi er i vår første pp og jeg synes det er masse venting.... :-)

Blir jo ofte at man snakker om det og sann når man vil så veldig...

Håper det klaffer snart for dere :-)

Ønsker deg og dine en riktig god jul !!

jeg har ikm den 25. og fikk først symptomer i går, som stikninger i brystene, de er litt rare, mens murringer og stikninger nede i siden....jeg hadde veldig såre brystvorter rundt el, men det forsvant kjapt...så denne pp`en er kjempe rar i forhold til de andre, vanligvis så har jeg MASSE symptomer allerede men ikke denne gangen...men har et lite håp om at jeg slipper å vandre inn i min 8. pp....hehe*håpe masse*

lykke til jenter=D=D=D*XXXXXXX*

Annonse

Hei.

Jeg hadde eggløsning den 11 desember... tok eggløsnings tester så er sikker på at det var denne dagen.

vi har såååå lyst til å teste ... men jeg tror at det er altfor tidlig ? Skal jo egentlig ikke teste før 1 juledag.

Lykke til !!

Tror jeg hadde el ca 15. Har hatt endel aktivitet i det tidsrommet;)

Har ikke noen symptomer, men hadde det forrige mnd og da var det ingenting hehe:)

Hadde ingen symptomer forrige sv.skap heller før test en uke etter ikm som var positiv. Håper på positivt resultat denne mnd:D

Har ikm den 29. Er sååååå speeeeent:D

Det høres bra ut :-)

Var redd jeg skulle "føle" et eller annet som jeg ikke pleier... da er det iallefall håp for oss da. Ja, vi koset oss masse den perioden vil også.. 3 ganger på el dagen... :-)

Så verdens beste julegave hadde vært noe !!

God jul og lykke til.

Jeg hadde EL på søndag (17.des), så satser på at vi får en fin nyttårsgave. Får håpe TR holder deg borte ellers blir det testing på nyttårsaften.

Har satser hardt denne mnd ;o) hehe... Så håper ting har gått i boks.

God jul til dere alle og masse lykke til med symptomer og testing. Syntes vi skal prøve å oppdatere hverandre på BiM`en, hadde vært kjekt å se hvordan det gikk med alle fremover i julen.

Gøy å se at det er flere som venter i spenning :o)

Jeg har IKM på nyttårsaften tror jeg, og har ikke hatt antydninger til symptomer en gang... men det er vel i tidligste laget uansett! Føler imidlertid ingen ting spesiellt, og innbilder meg liksom at jeg ville vel kjent NOE på kroppen dersom jeg var gravid??? Skulle jo tro det skjer noe med hormonene ved befruktning so kan merkes..(?)

Jaja, masse masse lykke til alle sammen. Dette blir definitivt den mest spennende jula ever :o)

Klem

Jeg trodde jeg kjente masse symtomer sist pp, men jeg var jo ikke gravid gitt =( Jeg har ingen symtomer denne gang, så håper det er et godt tegn da?? Hi, hi, man blir litt rar i hodet av dette her!

Lykke til!

Annonse

går bra her! sitter her med mensmurringer og en utflod som alri stopper hehe.. jeg fryyyyyser og tisser i et sett..dette blir en spennende periode jenter!

føler selvfølgelig at alt bare er innbildning, men utfloden og mensmurringen er der hverfall..ikm 26 og el 12 des.

hmmmm, er trøtt, utflod, murringer, ømme bryster og er på dag 60 etter forrige mens. Blir gal - tenkte jeg skulle teste juleaften, men måtte gjøre det idag.....negativ....

tante rød kommer vell ikke pga stress tror jeg - men håper jo selvsagt at jeg skal være gravid.

Lykke til dere andre..spennende tid detta

Ja, masse utflod på meg og...Æsj...

Og så er jeg SÅÅÅÅ trøtt og grinete! Satse på at det er noe som skjer..

Er så spendt! Selv om det er lenge til TR kommer enda!

Men vi er i hvertfall en dag nærmere.

Og nå nettopp vant en på jobben kjempe masse snop i en konkuranse. Hun skal hente det nå, og gjett hvem som skal kaste seg over det. Apetitten er på topp for tiden :o)

Ja nå er det ikke lenge til vi får svar!! IKM 2 juledag her. Har mye utflod og er sinnsykt godtesyk (gnafsa nettopp en pakke pepperkaker). Men sist gang hadde jeg drøssevis med symptomer ved 1 pp og var ikke gravid, men ved 2 pp var det null symptomer og jeg var jammen gravid! Rart det der...psyken kan styre det fysiske ganske bra.

Krysser fingre for nissespirer på oss alle!!!!!

takker=)lykke til i 1. tri så satser vi på å sees der inne=)

hvordan går det med dere andre?noe nytt?

jeg våkna ørten ganger i natt av MYE luft i magen..hehe det pleier jeg ikke ha, kan jo hende det var et engangstilfelle men velger å håpe på at det er et tegn;o)ikm om 3 hele dager...ellers så er det ingen forandring hos meg tror jeg, eneste er at jeg har en fornøyd følelse i kroppen, dett ekan jo skyldes at julen nærmer seg og jeg gleder meg masse...=)

har forklaringer på alt jeg;o)

Jeg hadde litt brunt slim i dag morges, men det kan jo være tanta som sender kort på forhånd.... Har IKM 29.... Får se, får se.... Ellers har jeg ingen symp.Har bare megaømme pupper, men det hadde jeg før EL også... Dessuten pleier jeg å ha det når jeg skal ha mensen....

Jeg har spottet i flere dager nå... syntes det er litt rart, det er jo over en uke til TR kommer. Satser på at det er feste blødninger, men varer de i flere dager da? Noen som vet?

Ellers har jeg ingen andre symptomer enn at jeg spiser som en hest for tiden. Har en utrolig apetitt.

Har hatt ømme pupper i over en uke. IKM 25/12

Men kjenner at det er vanlige mensmurringer på gang nå.. Kjenner det nederst i magen... Desverre føles det akkuratt ut som tanta kommer snart.

Vet ikke om jeg kan kalle det spotting, men hadde ihvertfall 3 prikker i trusa for 1 uke siden.... jeg vet ikke...

Er visst litt negativ denne pp jeg.... VIL SÅ GJERNE :o)

Lykke til alle sammen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...