Gå til innhold

Testet i går ettermiddag :-(

Anbefalte innlegg

.. den var negativ, men det merkelige er at i dag har jeg flere graviditetssymptomer: kvalme, oppblåst og metal-smak i munnen. Men det kan jo også hende jeg har spiste for mye av den gode julematen, da! Jeg blir rent tullete av dette. Nå er jeg 6 dager over IKM. Jeg må vist kjøpe meg litt flere tester og så prøve på ordentlig i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7515260-testet-i-g%C3%A5r-ettermiddag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det høres jo lovende ut da Nungo, det kan jo være at du må teste om morgenen for å se det blå krysset? Håper det, hadde vært fin førjulspresang det tenker jeg.

Her har FF endelig funnet den hersenes eggløsningen. Utrolig så vanskelig det der skal være...

Lykke til imorgen!

Sinnsvakt irriterende at vi skal oppleve slike rare ting. Spesielt når det passer som minst, som midt i julestria og slike ting...

Pleier du gå over ikm, eller er du regelmessig? Dersom du er regelmessig er det iallefall enormt irriterende at testen er negativ.

Det er jo bare å vente og ta en ny, ja. Lett skal det tydeligvis ikke være for oss!

Krysser fingrene for deg iallefall! =)

Uff, så frustrerende. Får håpe at det bare skyldes sen el, og at det er for tidlig å teste. Men, husker at jeg også hadde noen runder med lengre sykluser innimellom. Forferdelig irriterende.. Krysser fingrene for at tante forblir borte og for positiv test om noen dager xxxxxxxxxxxx

Hmmmm. Jeg vil nå bare si at det er håp i hengende snøre, og ingen tante OG symptomer kan ikke være helt ueffent!

Jeg håper for deg fortsatt.

Jeg har flere og flere symptomer nå, kvalm når jeg er sulten, vondt i puppene, sover som en stein om natta........ Sender deg litt støv**********************************************************************

Klem

Fortvil ikke. Det høres ut som om det er noe på gang. Det kan jo være du bør teste om morgenen. Ville kanskje ventet et par dager slik at evt. hcg før tid til å stige enda mer. Krysser armer og bein for deg nungo. Lykke til.

klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...