Gå til innhold

5 dager igjen til jeg begynner på Gonal F igjen jippi!!!!

Anbefalte innlegg

Ja da er det kun 5 dager igjen til jeg skal sette igang med sprøyter igjen.. dette blir kjempe spennende.. har sprayet siden 28 nov., så det blir litt lenger på spray pga julen. Men det går bra.

Men uff sliter med sår i nesen jeg da pga sprayen.. men har ikke hatt noen andre bivirkninger denne gang.. har sluppet den grusomme hodepinen som jeg hadde sist gang..

Så får vi håpe at sprøytene ikke tar liv av meg hihi...

Skal på ultralyd 2 januar så det blir vel uttak i uke 1 eller starten av uke 2.

Fortsetter under...

HEI Tullemor 1!

DA er vi ganske likt jeg har sprayet siden 28 nov å ska begyne på sprøyter den 27 des å skal på ultralyd 4 jan.

Ønsker deg lykke til ! Er første gang for meg er det andre for deg elle?

Ja dette er spennende Tullemor :o)

Jeg begynte på spray i dag og kjenner allerede at det svir i nesen når jeg har sprayet...kan ikke huske at det var sånn sist...? Eller har jeg (som den teflonhjernen jeg har ;o)) glemt det fra første gangen! :o)

Lykke til :o)

Klemmer

Ja tenk det vennen:o) Tiden har gått veldig fort:o)

Denne gangen skal det gå bra vet du:o) Første gangen var bare ren uflaks. All lykke denne gangxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxSynd vi ikke skal reise sammen denne gangen..... Ja ja, men nå skal vi bli gravide begge to. Så etter at disse babyene har kommet ut, ja 2 på oss hver, så drar vi til Århus og Karsten får passe de når vi skal på byen, he he. Var vel det vi avtalte sist? hihi.

Vi sees på fredag lille venn. Gleder meg:o)

Klem

Annonse

:o))) dere er såååååå skjønne.....

Tusen tusen takk alle sammen...

Til leve i håpet: dette er mitt andre forsøk.. vil bare ønske deg lykke til og vi får holde hverandre informert hehe...

Lykke til alle dere andre også, 2007 blir året vårt...

Det er så rart å lese hvor langt dere har kommet... Jeg føler nesten jeg tar igjenn flere. Du har jammen gått lenge på den sprayen, jeg begynte 5 des. og starte på pennen + Klexane 27 des. Har selv ultralyd 5 jan. og uttak i uke 2 forhåpenligvis... Dette er da mitt 2 forsøk.

Var inne i kveld og såg på den nyfødte nevøen min, kjente godt at han passa alt for godt i mine armer, JEG VIL OG HA!!!! :-)

Får håpe 2007 er vårt år!!

Annonse

Sal bli spennende å se rett over nyåret når det blir innsett, mulig vi er på likt... Forstod det sånn at du og hører til Haugesund...?

Ved hvær nyttårsfeiring pleier jeg å si : nytt år, nye muligheter.

Får inderlig håpe at det nå er vårt år og våre muligheter!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...