superfornøyd m nr 2 på vei Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 De siste dagene har jeg fått sinnsykt vondt i siden og ned mot symfysen når jeg er ute å går tur. Det er en konstant følelse og kjennes litt ut som god gammeldags gym-hold, men veldig mye sterkere. Hva tror dere? Er det en form for hold? eller kan det være de berømmelige kynnerne? (Trodde i utgangspunktet at kynnere skulle komme som mer "tak" og komme og gå litt mer).
Flyme Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Samme her! Skikkelig vondt når vi går tur. Det er ikke kynnere. Det har jeg av og til, og de kjennes i HELE magen! Trøster meg med at etter vi har gått en stund forsvinner "holden"
Lykkelig! :) Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Hei! Jeg også har mye av dette. Tror det er fordi livmora vokser og livmorbåndene strekkes. Det er nok ikke kynnere. Jeg har mye av det også. En kan jo ha begge deler samtidig da selvfølgelig.
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Jeg har akkurat det samme når jeg er ute å går. Skikkelig vondt. Noen som vet hva dette er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå