Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hva er det som feiler meg!!!!!

Legen var sååååå positiv ...det er baaaare til å sette deg en kur på provera og så kommer vi i gang med hormon behandling og fortsetter med et lite prøverørsforsøk..lett som bare det...

åååårrhhh!!!!

Tror dere ikke damen fant noe galt på celleprøven min og plutselig snakker hun om kreft og vi skal foreløpig bare ta litt av livmorhalsen din bort. Helvetes vevsprøver som gjør vondt og enda lenger borte fra min store drøm. Skulle jeg bli gravid nå så blir jeg sengeliggende mesteparten av svangerskapet....men først må jeg ha denne operasjonen... ikke noe prøverør på minst 6 mnd til....

Er helt utslitt av hele greien nå, men kan jo ikke gi opp enda.... frustrasjonen begynner snart å sive ut gjennom ørene mine!!!!

Fortsetter under...

Uff, kjedelig det der gitt.. jeg har også vært under kniven noen ganger pga dette.. det gjør ikke vondt da så det er jo positivt..

Har selv prøvd i 11 år å få en spire uten hell, sliter med celleforandringer så det holder og er 36 år og ingen barn...

Livet suger og livet er sinnsykt urettferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ønsker deg lykke til!!! og ha en riktig god jul og et godt nyttår...

Skal se 2007 bringer deg noe godt...

Nei, du må ikke gi opp! Husk at det er gode sjanser for at drømmen din går i oppfyllelse, det er bare alle disse faens omveiene....

Skjønner at du har det kjempetøft som må gå den omveien der, men husk at du tross alt har begynt på veien mot en baby. Håper du ser et lite lys der borte langs din vei, og at det kan holde deg oppe!

Klemmer fra

Dette her var jo bare forferdelig trist og kjedlig for deg,nåe du trodde du endlig skulle få komme i gang!

lykke til og du kommer sikkert sterkt tilbake om 6 mnd!:)

tusen takk for støtten alle sammen.

Tar nok noen dager å fordøye alt sammen, men jeg må tenke positivt og kommer aldrig til å gi meg.

Men avogtil må jeg innrømme at det føles skikkelig urettferdig spesielt når veninnene begynner på barn nr to osv... og hva er det det går i med alle disse jentene som ikke vil ha barn og snakker om uhell hele tiden!!!!! forstår deres side av saken, men jeg skulle gjort alt for et skikkelig uhell akurat nå...

uansett.. Ha en strålende jul og lykke til i befruktnings labyrinten:)

uff så trist at dette skjer nå som du endelig skulle komme igang..

livet er urettferdig det er sant og visst!!:(

det er kanskje ikke så lett og tenke positivt,men en gang lene-jean er det forhåpetlig vi som sitter med et nurk i armene :0)

klemmer fra

Annonse

Huff det er vondt med alle hindringene i veien til drømmebabyen!

Men jeg sier som du selv sier: IKKE GI OPP!!!! Det kommer til å ordne seg :o)

Ta vare på deg selv :o)

Klem fra

Ville bare sende deg mange mange varme klemmer. Ikke gi opp vennen. Dette skal gå bra. Bedre at de fant ut av dette nå, slik at det kan bli tatt hånd om nå før du går videre. Skjønner det må være forferdelig å høre....og enda mer ventetid..... Men dette skal dere klare! Imorgen er den mørkeste dagen i året og så går vi mot lysere tider!. Våren kommer og så sommeren, og vips dere kan starte igjen:o) Ønsker deg all lykke lille venn:o)

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...