Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #1 Skrevet 20. desember 2006 JEg føler meg sååå dum... Han klager på meg for at jeg gir for lite intjativ til å sex.Men jeg kan ikke huske sist han kysset meg sånn ordentlig. Han gir meg en nuss,men prøver jeg på noe mer så trekker han seg unda.føler meg som den dårlige kyssern men har jo hørt før at jeg er flink.uff føler meg så ekkel når han ikke vil kline med meg. bare sex så ferdig å sove. Har vært sammen i 4 år.I førsten klinte vi jo masse.vet at dette kanskje ikke passer her..måtte bare sitte her å furte litt...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #2 Skrevet 20. desember 2006 Det er jo litt dumt da...Viktig å kose og kline litt og. Ikke bare sex. Kan det være du har dårlig ånde?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #3 Skrevet 20. desember 2006 Kan trøste deg med at sånn er min mann også, og det er veldig frustrerende, for jeg elsker å kline, men mannen min viser ingen interesse for det.. Og jeg vet at jeg ikke har dårlig ånde, så det kan ikke være derfor.. Så jeg går utifra at han er en av de som ikke liker å kline.. Skulle jo ha spurt han rett ut, men har ikke kommet så langt enda..(
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Her er det omvendt. Han vil kline, men det vil ikke jeg. Han røyker, så det er en av grunnen. En annen ting er at jeg vet at det alltid skal ende med sex når han begynner med den klininga si. En ting til som gjør det er fordi han alltid skal kline når jeg har mye å tenke på og ikke klarer å konsentrere meg. Vi har vært sammen i 8 år. Tror det har litt med at piffen har gått litt ut av forholdet. Jeg savner den kriblingen i magen. Har prøvd å fortelle han at vi er nødt til å gjenskape det vi hadde i begynnelsen, bli litt forelska i hverandre igjen. Men han er absolutt ikke romantisk eller så skjønner han ikke hva jeg mener, Har du spurt han hvorfor han ikke vil kline ?
Eliise Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Tror det er ganske vanlig jeg da... Tror det er en dame ting den kosinga =P Mannfolka skjønner ikke at vi trenger litt kos, selv etter at den første foreslskelsen går over. Bare å prøve å akseptere tror jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå