Gå til innhold

Fant en plastbit i barnematen:-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gi henne litt grønnsaksmos for første gang i dag, så lå det en liten gjennomsiktig plastbit oppi glasset. Heldigvis så jeg det før jeg ga noe til henne. La den til side for å sende den inn (kanskje de kunne finne ut hvor feilen lå), og ga beskjed til moren min om at hun måtte passe på at den ikke ble borte mens jeg var ute en tur. Da jeg kom tilbake, hadde hun selvfølgelig kommet borti med noe uten at hun merka det, og vekk var den!

Så jeg får ikke sendt den inn, men tenkte å si fra slik at dere kan være litt obs likevel.

Gjelder Nestlé Grønnsakspure, 4 mnd.

Holdbar til 08.04.2008, lokket er merket 62841089.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kontaktet nestle likevel, jeg. Selv om plastbiten er borte.

Du fant den jo.

Skrevet

Jeg hadde også sagt i fra. Det er jo uaksepabelt!

Skrevet

Er ikke mais skall da???

Plastbitene til Nestle' skal være blå...

Skrevet

finnes da vel plastbiter som ikke er blå...?!!

Skrevet

jeg ville uansett ha sendt en mail til de, og gjøre de obs på dette! Kanskje de får flere henvendelser.

Skrevet

Ja, maisskall kan fort se ut som plast, har vært snakk om det før her. Hvis Nestle har svart at deres plast er blå har nok de bare blå plast i produksjonslokalne sine. Det er veldig vanlig atnæringsmiddelbedrifter har farget plast for å kunne se bitene lettere.

Hvis det ikke er maisskall er det uansett fint å si ifra hva du har funnet. Er ikke sikkert de kan gi deg noe godt svar på havor biten kommer fra, men de kan jo se på det.

Skrevet

Hmm, ja... Dere sier noe der. Kanskje jeg skulle sende dem en mail.

Neida, er 100% sikker på at det var plast. Gjennomsiktig, som fra en brødpose bare tykkere.

Sender en mail og sier fra jeg da.

Skrevet

Men Nestle' har svart noen her inne før at all deres plast er blå.... og det man tror er plast er mais skall.... men send mail å se hva dem sier du ;)

Skrevet

Har gjort det nå, tar sikkert litt tid før jeg får svar siden det er jul og alt.

De kan jo godt prøve seg på det, men plast er plast, og maisskall er maisskall:-D

Dette var helt 100% garantert plast. Tygde på den, dro i den og studerte den, kunne ikke være noe annet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...