Gå til innhold

Vektklubben på vg


*musefis* med 2 store og 2 små

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer med den? Vurderer om jeg skal prøve men vil gjerne høre litt fra dere flinke damer som virkelig vinner denne krigen mot kiloene, hehe... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var medlem der i vår, men sluttet da jeg ble gravid, da de ikke anbefalte gravide å slanke seg. Jeg syntes det var kjempe bra opplegg, og gikk sakte men sikkert ned. Rakk ikke å komme fullt så langt ned som jeg håpet før jeg ble gravid, men har tenkt å melde meg inn igjen når gullklumpen har kommet ut. Absolutt å anbelfale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er medlem av Grete Roede sin vektklubb jeg. Den er gratis i motsetning til vg sin... vektklubben.no Prøv den, anbefales! Mye motivasjon å hente der! Har gått sammen 7 cm i midjen etter jeg begynt der for to uker siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi,hvor finner jeg den til grete roede? Liker alt som er gratis, hehehe... ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Vektklubb fungerer supert! Gikk ned 8 kg på mindre enn et halvt år. Og da har jeg både spist potetgull og drukket vin i helgene :) (ikke nå lenger) Forumet der inne fungerer helt optimalt. Du får støtte og oppmuntring hele tiden. Bare finn deg en klubb som du føler deg hjemme i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vektklubb er kjempebra. Har vært med siden oktober, & kg er borte og jeg koser meg med god mat og godteri på lørdager. Kjempe bra forum og nå har vi fått chat og. Man får kjempebra støtte fra andre medlemmer. Klemz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...