Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Har dere kjøpt noe til babyen til jul? Vi har valgt å ikke gjøre det.. Da han får mye fint fra mange andre, også er han jo såpass liten at han ikke skjønner noe av det enda..
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Luke er født nov 05,han fikk mange gaver forrige jul. Og får mange gaver i år ;O)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 Hva kjøpte dere da? Han får/har jo alt han trenger liksom..
adelia*termin 18/10* Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 Min baby født 18 november skal få babygym av storesøster. av oss blir det bilder til rommet hans og noe klær
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Min eldste kom november 2004, kan det telle og eller:) Vi gav ikke noe som julegave, hun fikk jo alt hun trengte og er ikke i nærheten av å forstå konseptet. Så altså hun fikk jo masse men ikke noe som var spesielt julegave, fikk jo masse av andre da. Gir heller ikke no spes gave til olivia i år, hun er snart 6mnd. Hun får masse av alle rundt seg, men vi skal kjøpe ny vogn og babysafe så da blir det gave...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2006 Da trenger jeg ikke føle meg så slem da, siden han ikke får noe av oss..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå