Gå til innhold

gutten min har ikke hatt avføring på 2 dager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er d normalt?han er 5 mnd...

Evnt noen tips for å få i orden magen til gullet mitt? Ser ikke ut som han lider noen nød men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han kun får mm er det ikke noe problem. Hvis han får mme eller grøt kan du blande litt malt i.

Skrevet

Hvis du fullammer er dette helt normalt. det kan da faktisk ta inntil 2 uker før de gjør seg ut. Men får babyn din annen mat oxo så bør han/hun ha avføring daglig. Du kan jo eventuelt gi litt sviskesaft, hvis du frykter treg mage.

Skrevet

han får grøt 2 ganger daglig + litt middag sånn av og til..ellers ammer jeg:)

Skrevet

Da kan du ta litt malt i grøten.. evt litt svisker

Skrevet

Da skulle han vel ha hatt avføring hver dag mener jeg. Prøv litt sviskesaft da vel, så får det vel fart på systemet tenker jeg! Eller malt da, som hun andre sa. har sikkert samme nytten!

Skrevet

prøvd sviskesaft,men d ser ikke ut til at d funker...hvor mye skal jeg gi forresten?:)

Skrevet

I starten ga jeg bare 2-3 tskjeer for å se om han tålte d. Etter hvert har jeg bare latt han drukket det han selv ville av det ved treg mage.

Skrevet

Jeg lagde en sviskepurè selv som har funket her. Tok en pakke svisker hadde i vann og sviskejuice, lot dette koke seg mørt i ca 20 min til passe konsistens. Jeg hadde i litt fruktsukker slik at det skulle smake litt bedre. Brukte tilslutt stavmixeren slik at det ble klumpefritt. Bruker en stor ts i grøten om kvelden. Svisker er sundt også, inneholder endel c-vitamin. Jenta vår fikk luft av maltekstrakt

Skrevet

drukket fra flaske da eller?

Takk for svarene forresten;)

og god jul til alle sammen;):D

Skrevet

Ja, jeg ga han av flaske ja. Flaske delen øverst på vanlig flaske skal passe rett oppå sviskesaftflaska til nestle

Skrevet

Og God jul ja forresten! : - )

Skrevet

thanx;)

skal prøve d ut i mårra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...