Lree Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Ok, dere kommer til å bli provosert, men det er jaggu morsomt å lese om dere foreldre som har såååå flinke barn altså. Ja, for det er jo noen her som har en unge som kan telle til 20, og ikke nok med det, men jammen var det noen som har en unge som selvfølgelig er enda yngre og som kan enda flere farger og som kan telle til 100!!! Tror noen sa det her før; hvis ungen din spiller sjakk og Mozart før 4 så er det nok et vidunderbarn, men tror ikke dette holder. Det er jo sikkert koselig for dere å tro det selv da, og underholdende for oss andre. God jul!
Gjest Skrevet 21. desember 2006 #2 Skrevet 21. desember 2006 Alle barn er vidunderbarn. MEN var er begavet du kloke Lree?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 22. desember 2006 #3 Skrevet 22. desember 2006 signer denne til Lree god underholdning å lese på...tihi
Gjest -'anonym'- Skrevet 28. desember 2006 #4 Skrevet 28. desember 2006 Skremmende å se, med hvilken rett (?), folk rakker ned på de flinke og kloke i samfunnet... Hovedinnlegget var da virkelig ikke morsomt, og bærer sterkt preg av dels uvitenhet og dels sjalusi.
Gjest Skrevet 28. desember 2006 #5 Skrevet 28. desember 2006 har ikke vært så mye inne på disse sidene før, og ble overrasket over at det er laget et eget forum for begavete barn. måtte bare inn å lese her for å se hva som ble skrevet. Det jeg har fått ut av det er at de aller fleste foreldre ser sine egne barn i sitt lys. Dvs. at jeg for eksempel mener at mitt barn er fryktelig god til å synge i en alder av to år, mens en annen mor eller far ikke legger noe spesielt merke til den egenskapen hos min datter. Det er vel dette som er poenget med å skrive dette: Alle foreldre ser sitt barn på sin måte og synes at det er veldig flink til noe. Og det er jo bare kjempebra, på den måten kan DITT barn utvikle seg på best mulig måte... Og det er det som er viktig, uansett om det er begavet eller ikke...
Tullemor til 2 Skrevet 28. desember 2006 #6 Skrevet 28. desember 2006 He, he. Enig med deg. Jeg trodde vidunderbarn var ganske sjeldne, jeg.... Jeg har også 2 vidunderlige barn som er verdens søteste og flinkeste. Hi, hi. Alle synes vel det om sine egne! Underholdene side.
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #7 Skrevet 2. januar 2007 Vil vel ikke si at HI bærer sterkt preg av dels uvitenhet og sjalusi. HAR du hørt.! Jeg må jo si at det er mye å lese her som får noen til å klø seg i hode på vegne av at barn er begavet på hver sin måte. Folk må få lov å reagere fordi noen innlegg her inne er skrevet med troen på at barnet dems har gjort underverk. Og folk med flere enn et barn vet at barn begynner til forskjellige tider med forskjellige ting. For å være helt ærlig vil jeg si at jeg heller ble mere skremt av å lese innlegget ditt jeg da -`anonym`- "Rakker ned på de flinke og kloke???????
Gjest -'anonym'- Skrevet 2. januar 2007 #8 Skrevet 2. januar 2007 Hvorfor skriver du her inne på dette forumet?
Gjest Skrevet 2. januar 2007 #9 Skrevet 2. januar 2007 He he skulle jeg ikke det? Hvis du ikke tåler å bli pratet til får du pakke baggen da. Kanskje ikke så dumt siden et åpent netverks forum er for flere enn bare deg og dine meninger.
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 10. januar 2007 #10 Skrevet 10. januar 2007 veldig underholdene
-Em- Skrevet 4. februar 2007 #11 Skrevet 4. februar 2007 Første gang her inne - har ikke spesielt begavede barn, men ble litt nysgjerrig. Hva er definisjonen på spesielt begavede barn? Selv tenker jeg som en lenger opp her, at det må være mer enn "tidlig ute". Jeg vil gjerne ha kvikke barn, men er glad de ikke er spesielt begavede. Jeg tror det kan være veldig vanskelig å være særskilt intelligent - ihvertfall i oppveksten. Man finner kanskje ikke jevnaldrende venner, og man har kanskje en følelse av å være annerledes. Jeg tenker det er foreldre til slike barn dette foraet er for. Lurer på hvor mange som er spesielt begavede? Om en tar utgangspunkt i normalfordelingskurven, skal det være like mange særskilt intelligente som det er psykisk utviklingshemmede. Og da gjelder det nok ikke så mange. Det er koselig med skryt av egne barn - men denne siden bør kanskje være for foreldre til spesielt begavede - for de har nok vanskeligheter og problemer knyttet til dette som ikkegjelder oss foreldre til normalt kvikke barn!
KariMari Skrevet 27. februar 2007 #12 Skrevet 27. februar 2007 Som sagt hvis man spiller sjakk og Mozart før man er 4 år, så er man begavet! Ellers må jeg si meg enig i at det er mye underholdende stoff her inne..hihihihi:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå