Gå til innhold

er så redd....

*3barns mamma*

Anbefalte innlegg

er så redd noe skal gå galt. har en veninne som har vært uheldig med 2svangerskap. første gang mista hun i uke 7 og andre gang ble hun lagt inn på sykehus for hun holdt på å føde i uke 23 men,barnet er fremdeles i magen og alt er fint.. men det setter en tankevekker at det er ikke en selføge at alt skal gå bra. har en sønn på 18mnd og håper at han får bli storebror i august. kysser alle fingrer for at alt ska gå bra... nerveprirrende å være gravid.. hver gang jeg er på do ser jeg etter blod. heldigvis kommer det aldri noe.. og når jeg tisser så venter jeg på at d skal sei klikk så sprekker det og så detter den ut. er ikke noe kjekt å gå med slike tanker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår at du er redd. Det er vel alle gravide mer eller mindre ;) Ligger i vår natur.

Men, er det ikke sånn at det "bare" er 3% som mister? Prøv å ikke tenk på alle de episodene der du har hørt om at det har gått galt, men tenk på alle de gangene det har gått helt fint. Alle folkene du ser rundt deg hver dag har engang vært et lite foster i mammas mage.

Vet ikke om dette hjelper så mye ;) Men, det går helt sikkert bra.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk..det var noen fine ord..:) det hjalp. håper det går bra og det gjør det nokk også:) lykke til du også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...