Gå til innhold

Angelica,venter nr 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så kjekt å så fleire nye her inne.Alltid kjekt med fleire som spår.Og ville du sjå om du ser fleire små på meg?Født 04.05.68

Klem frå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg:o)

Kommer desverre ikke opp noe akkurat nå... Er usikker..:) Ser en liten gutt,me det er i nåtid vil jeg tro:)

Lykke til...

Skrevet

Som eg har??Ja minsten min er gut.Er to år, og pupper fortsatt,he he,så han blir jo babyen min sånn sett.Men takk skal du ha.Korleis spår du?

Skrevet

Ok, det kommer bare opp en liten gutt og pupp:o) Søtt...

Spår i pendel og fargeenergier..:)

Har ikke holdt på i maange år som mange av dere..Men bruker dette som en ny metode til å lære å kjenne på andre måter om du skjønner..:) Men må være ærlig, liker ikke å spå prøvere osv..Vil ikke gi andre falske forhåpninger eller omvendt..

Lykke til iallefall:)

Skrevet

He he.Er nok oss to du ser då ja.Ja me koser oss fortsatt, så eg skal prøve å fortsette til mot våren,sidan han er nett begynt i barnehagen.Ja me prøver ikkje,det går meir i at me ikkje klarar å bestemme oss.Eg har spiral,og blir veldig lett gravid når ingen hindringer er der,he he.Men det er sant som du seier,dette er jo berre spådommer, og ingen sannheiter, og eg er redd at det innimellom blir tatt for seriøst.Prøver innimellom å minne de som er her inne på det.Ja eg bruker bilder,setninger, og litt pendel når eg spår.Klem

Skrevet

Hihi:))

Ja, det skal ikke være enkelt..:) Men jeg syns det er "tøft" at du enda holder på jeg...**

Plutselig så innser han det kanskje selv...Nei, nå mamma..nå er det nok:)) hihi.

Sant som du sier...Vi er jo bare mennesker..Alle kan ta feil..Selv energiene. Pendelen min kan f.eks bli litt "tullete" av og til... Men jeg tror jeg skal minne folk på om at vi kan ta feil, og at de må ta ting med en klype salt. Vi er jo ikke ute etter å såre folk..(som noen lett kan bli..)

Lykke til til deg iallefall..:)

Ps: Har tulla mi det bra..:)?

290384...hihi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...