Gå til innhold

Juni: Mathias*22.06.06*


Anonym8579

Anbefalte innlegg

Huff så kjedelig at det ikke var noen på babycafèn da! Jeg var ikke der om torsdagen jeg. Vi skull ha visning på ettermiddagen så hadde en del å gjøre her :)

 

trodde det skulle være om torsdagen også, rart.

 

Jeg skal møte ei annen ei der til torsdagen, vet egentlig ikke om det er da heller hehe.. men får se

Vi tenkte vi skulle ta på ungene nissedrakta også da siden det er siste gang før jul, men hvis det ikke er noe så får det bli nordbynisser av de da hehe :) Du må gjerne møte oss på kuf huset hvis du vil, så finner vi nok på noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

D hadde vært kjempe koselig:) Men...Mathias skal være sammen med ei venninne av meg til torsdag....! da skal jeg fly beina av meg og bli ferdig til jul:) Regner m at d ik r no babykafe i romjula? el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok :) Har blitt syk jeg da, så blir nok ikke noe cafe på meg i morgen alikevel. Regner ikke med det er noe i romjula nei, så vi får prøve igjen på nyåret hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...jg ligger rett ut jg også...sambo kom hjem fra jobb og henta Mathias og leverte han hos svigers tidligere i dag. Så jg skal bare ligge på soffan og bli bra:) Håper det er en sånn 1 dags greie. Jg skulle jo gjøre sååååå mye i dag....kunne ik passet dårligere!

 

Og JA...vi prøver igjen på nyåret:) hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. syk du å ja.. ikke gøy det! Helt sausa forkjøla jeg, ikke helt med oppe i toppen heller hehe går bare og suser rundt meg selv føles det som..

Fikk tatt en tur på nordbyen i dag da, måtte kjøpe de siste gavene, men når jeg kom hjem da var det rett i senga så da sovnet jeg tvert mens Mathias lå å skravla i senga si hehe han sovnet visst etterhvert han også, og sover ennå.. deilig det. Det er ikke bare bare å være syk OG ta seg av lillemann nei. I hvertfall ikke nå fortiden, begynner å bli krevende gutten ja hehe :)

 

God bedring da, håper du blir bedre før julen! Det SKAL jeg bli nemmelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...