Giggi, venter mai barn Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Hei! Hikker babyen deres hver dag? Kom til å tenke på at det er dager siden jeg merket babyen hikket. Ellers er sparkene og bevegelsene akkurat som før. Noen som har noen teori på det?
selma07 og engel Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Babyen trener på å pust, dette avsluttes med hikking. En lege på ullevål sa at det bare er babyer som har det veldig bra som gjør dette. Så det er et godt tegn:-)
rødhette* Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Her hikker ikke babyen hver dag. Det varierer når den gjør det. Er vel fordi den svelger fostervann den hikker, er det ikke?
fått en flott gutt!! Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Min hikker et par ganger for dagen, en dag 4 ganger. Tror det har med at di øver seg på å svelge, han gurgler nok nedpå tassen min.
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 ååh, selma07, er det sant?? den kommentaren varmet ) jeg har nemlig gått gjennom hele svangerskapet, og kjent så utrolig lite liv at jeg har vært bekymret, og følt at mitt svangerskap skiller seg så bort fra andres! siden jeg hele tiden hører om alle sparka osv som de kjenner på, og her er det nesten aldri noenting ( så har jeg tenkt at det kanskje er kosten min det er noe galt med, at andre er flinkere til å spise sunt og ofte, at det kanskje er det jeg ikke klarer godt nok! og at han derfor ikke har det så veldig bra i magen min! men nå måtte jeg smile, for han hikker minst 3 ganger om dagen, han hikker faktisk nå mens jeg skriver her ) han hikker masse :oD så kanskje han bare ligger inni der og koser seg likevel? hehe, takk for oppløftende ord ;o) rart hvor lite som skal til )
selma07 og engel Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Babyen din har det nok kjempefint:-) og blir en fin sterk liten gutt:-) Lykke til videre! Ja det er lite som skal til, ble så glad for at du ble glad:-) Ha en fin dag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå