Gå til innhold

Hikking

Giggi, venter mai barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hikker babyen deres hver dag? Kom til å tenke på at det er dager siden jeg merket babyen hikket. Ellers er sparkene og bevegelsene akkurat som før. Noen som har noen teori på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, noen ganger flere ganger pr dag, andre ganger kan det fint gå en uke mellom hver gang jeg kjenner det. Ikke noe system i hikkingen her i alle fall.

Skrevet

Babyen min hikker hver eneste dag....

Men nå som jeg nærmer meg termin så har sparkene blitt mere trykk liksom. Babyen strekker liksom beinet ut og holder det der en kort stund. Akkurat som om den dytter for å få bedre plass inne der....sikkert ganske trangt inni der vettu.

Dette er i allefall mine erfaringer.

Skrevet

Ikke hikking hver dag nei... Jeg merker stor forskjell på bevegelsene nå og for en stund siden, det er nok trangt ja..

Skrevet

Denne hikker mye mindre enn lillejenta, og helt uregelmessig.

Skrevet

Mi hikka mere før enn nå. Nå er det kanskje 2-3 ganger i uka, mens det tidligere var omtrent hver dag. Hun er blitt veldig aktiv spesielt på kveldstid da, særlig de 3-4 siste kveldene. Romsterer rundt gjerne i 2-3 timer!

Skrevet

Tror den hikker hver dag, men har egentlig ikke tenkt over det.

Det morsomme er at den hikker hver gang jeg spiser noe søtt. Er sikkert like glad i godteri som mamman, og sluker i seg søtt fostervann etter sjokolade inntak :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...