Mamma Brumm Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Er nå i uke 34+2 og går mye å tenker på hvordan lillegutt beveger seg. Går nemlig å venter på at han snart skal begynne å sparke oppover sånn som alle andre snakker om. Kjenner at det er mye liv der inne men kjenner aldri direkte spark, det har alltid vært glidende bevegelser og litt risting liksom, kjenner den lille foten hans oppe under ribbena og i siden og han flytter litt på seg hele tida. Skjønner bare ikke hvorfor han ikke sparker, blir så bekymra for at det er noe galt med han! Tror jeg skjønner hvordan han ligger, med hodet ned (men ikke festet) og rumpa til værs med føttene i siden. Kanskje han sparker innover så at det er derfor jeg ikke kjenner det? Hvordan er det til dere? Er det "nødvendig" med spark eller skal jeg si meg fornøyd med de bevegelsene jeg kjenner?! Og hvor mye bekymrer dere for ting, jeg har hele tiden angst for et eller annet, blir gal snart! :-/
selma07 og engel Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 JOrdmor sa til meg at det er markant forskjell på bevegelsen til babyen fra uke 34 til 35. Bevegelsene blir mer glidene, og mindre plutselige spark. Så fall til ro med de bevegelsene du kjenner! Tror også at det er helt vanlig å bekymre seg for en del ting. Gjør det i hvertfall selv, og jm sa at det også er helt vanlig. Alle vil jo at alt skal gå bra, og vi har jo et stort ansvar som gravide!! Men enig med deg at det er slitsomt å bekymre seg.... Men snart er den lille her:-) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå