Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 er det noen som har en xplori, og hvordan passer det med saueskinnspose oppi sportsvogn delen?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Det går nok IKKE desverre. Vognen er formet slik at det kun er en stang som går opp fra basen der de fire hjulene er festet. Stangen ender ut i et håndtak og bagen el.sportsvongsdelen er festet på stangen slik at barnet har beina på hver side av den. Det blei visst litt innviklet å forkalre....Du må altså ha en pose med bein på for at den skal passe i vognen. Ergo er det vel kun posen som hører til vogen som passer. Det er en fleecepose. Kjempegod, varm og fin ( matcher fargene du velgeer på vogna), men det er ikke saueskinn da.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 takker! kan de ikke sitte begge veier? frem og bakover, og slik unngå stanga ene veien. den er bare så fin, så vil ikke ødelegge med en pose som ikke passer om jeg kjøper den. får ta med posen i butikken og prøve kanskje :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Jo, de kan sitte begge veier, men selve sittedelen er formet som om den er med bein om du skjønner? Ta med deg posen og prøv i butikken. Da får du jo se om du syns det funker Syns den er kul jeg og, men jeg har den ikke selv deserre.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 synes ikke stokkevogn og skinnpose matcher
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 stokkevogn ser jo så vanvittig fæl ut synes jeg... ser mer ut som en handlekurv liksom...
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 http://www.stokke.com/inuse.asp?p=Xplory&la=NO&na=NO&div=C&nr=01 Her kan du sjekke.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #8 Skrevet 21. desember 2006 er litt enig i at det kasnkje ikke passer så godrt med saueskinnspose. takker for svar alle sammen. jeg får ta meg en tur i butikken :-)
Blomsterpiken med jentefrø Skrevet 27. desember 2006 #9 Skrevet 27. desember 2006 den er gruuusom ! ser ut som du skal på handletur på kjøpesenteret. eller sånn stol som de har på mcdonalds som ungene skal sitte i .. blæææ
Blue Lady Skrevet 27. desember 2006 #10 Skrevet 27. desember 2006 Tror Voksi har en sånn pose med bein på... altså som er splittet framme
Fru_Pigalopp Skrevet 27. desember 2006 #11 Skrevet 27. desember 2006 Skjærpings da jenter!! Hun spurte ikke om deres mening om vognen. Det er vel smak og behag dah!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå