Gå til innhold

stokke vogn

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har en xplori, og hvordan passer det med saueskinnspose oppi sportsvogn delen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok IKKE desverre. Vognen er formet slik at det kun er en stang som går opp fra basen der de fire hjulene er festet. Stangen ender ut i et håndtak og bagen el.sportsvongsdelen er festet på stangen slik at barnet har beina på hver side av den. Det blei visst litt innviklet å forkalre....Du må altså ha en pose med bein på for at den skal passe i vognen. Ergo er det vel kun posen som hører til vogen som passer. Det er en fleecepose. Kjempegod, varm og fin ( matcher fargene du velgeer på vogna), men det er ikke saueskinn da.

Skrevet

takker!

kan de ikke sitte begge veier? frem og bakover, og slik unngå stanga ene veien.

den er bare så fin, så vil ikke ødelegge med en pose som ikke passer om jeg kjøper den. får ta med posen i butikken og prøve kanskje :-)

Skrevet

Jo, de kan sitte begge veier, men selve sittedelen er formet som om den er med bein om du skjønner? Ta med deg posen og prøv i butikken. Da får du jo se om du syns det funker :) Syns den er kul jeg og, men jeg har den ikke selv deserre.

Skrevet

synes ikke stokkevogn og skinnpose matcher

Skrevet

stokkevogn ser jo så vanvittig fæl ut synes jeg... ser mer ut som en handlekurv liksom...

Skrevet

er litt enig i at det kasnkje ikke passer så godrt med saueskinnspose.

takker for svar alle sammen.

jeg får ta meg en tur i butikken :-)

Skrevet

den er gruuusom ! ser ut som du skal på handletur på kjøpesenteret. eller sånn stol som de har på mcdonalds som ungene skal sitte i .. blæææ

Skrevet

Tror Voksi har en sånn pose med bein på... altså som er splittet framme

Skrevet

Skjærpings da jenter!! Hun spurte ikke om deres mening om vognen. Det er vel smak og behag dah!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...