Gå til innhold

nattinatt..jeg bare lurte på en ting som ikke har med graviditet å gjøre, men min døde mamma... =(

Anbefalte innlegg

jeg mistet mamman min i mai dette året, det kom som et sjokk ettersom bestefar fant henne død på gulvet i leiligheten hennes. jeg lurte på om jeg kunne spørre deg om hva som skjedde og om hun hadde det bra,siden obduksjonen hennes ikke ga meg noen svar..jeg legger ut datoen hennes her om dette er noe du kan spå, hvis ikke takker jeg for at du leste linken min hverfall..vet ikke hvordan jeg kan få svar på alle spm jeg sitter igjen med, så tenkte kanskje jeg kunne høre her..ikke morsomt å være enebarn og foreldreløs..er så mange spørsmål og så få svar...

forstår godt om du ikke vil gjøre det.

Fortsetter under...

Hallo

Uff, så trist vennen.Så de fant ikkje noko på obduksjonen.Det som datt meg inn, var jo hjertet.Men eit infarkt ville jo komme fram under ein obduksjon.Men det eg ser, er jo nettopp at det skjedde fort, at ho datt om.Så ho ante nok lite sjølv om kva som skjedde.Så eg trur ikkje ho hadde smerter .Ikkje over noko lang periode iallefall.Men du kan jo høyre med andre, kva de får opp.Ja,det er mange sp som ein sitter igjen med i etterkant.Det veit eg..Ein skikkelig go juleklem til deg.

takk for at du ville svare meg =)

fikk helt hjertebank når jeg leste dette. hun lå på magen når bestefar fant henne ca 19:15 den 26 mai. hun lå fra stua og mot gangen til utgangsdøra. det var blod på gulvet når jeg kom for å tømme leiligheten hennes. hun hadde fått et kutt over det ene øyet.kan du se hvordan hun fikk det?

det jeg vil vite er at hun ikke hadde det vondt (uff, nå gråter jeg igjen)

ser du hvor lenge hun hadde ligget der? jeg vet hun hadde besøk dagen før.

hun tok medisiner for hjertet, og var tidligere alkoholiker. men hun ble veldig flink når jeg fikk sønnen min. da ble hun et helt nytt menneske.

obduksjonen ville påpeke at det var en naturlig død bare, men jeg synes ikke det er naturlig når man er så ung.

ser du om hun følger med på meg og om hun har det bedre nå? om hun har møtt pappa og oldemor?

min dato 130583

mamma 031058

pappa 0808 (husker ikke årstall)

tusen takk en gang til! er glad jeg har deg her!

Får ikkje opp at ho hadde det vondt, det skjedde i det ho falt, slik eg ser det.Ho kutta seg over auget i det ho datt,kom borti ein skarp kant, skap eller noko,klarer ikkje heilt å sjå kva.Føler det skjedde sånn midt på dagen rundt to-tre tida.

No er Kimby, og susann 77 veldig flink med å sjå de døde etterpå, men eg kan sei det slik eg føler.Og det er at ho har det fint no,er gjenforent med sine ja.Og ho ønsker at du skal ha det bra,difor er ho eindel rundt deg.Ho ønsker å sei til deg at det går fint, og håper, og ønsker at du skal ha det godt, og vil hjelpe deg til at ting skal få fint i livet.Føler du at ho er rundt deg innimellom?Gjerne like mykje med det som du tenker, og aner av energier?

Ja då er det nok hjertet, for det er absolutt det eg følte med ein gong.Sjølv om ho tok medisiner for hjertet.Det kan eg sei som sjukepleier og, at det kan skje.Ein skikkelig go klem til deg.

hun hadde en videobenk som tven sto på, og glassdøren der var falt av. den hadde masse hår på den ene skruen så jeg lurer på om det kunne være den..?

av og til så føler jeg ting..var en kveld jeg spurte henne om hun kunne gi meg et tegn på at hun hadde det bra..og plutselig gråt romeo, sønnen min, på en måte jeg aldri har hørt det før..helt merklig. i sted når jeg skrev til deg lagde glasset på bordet her en lyd. det står rett på et glassbord, så er umulig at det skal kunne bevege seg.

egentlig blir jeg redd for lyder. jeg skvetter og når jeg skrur av lyset om kvelden og tør ikke se rundt i et mørkt rom. kan jo hende hun er der ute i rommet, men jeg tør ikke se. var så vondt det siste bilde jeg så av henne når hun lå der død i kisten sin =(

vet u åssen tegn hun gir meg for at jeg skal føle henne?

er det henne romeo ser når han smiler i en retning det ikke er noen eller plutselig peker?

er hun glad for at hun fikk med kjedet hun fikk av meg ned i kisten? er hun fornøyd med gravsteinen sin?

må spørre sånn tilfelle du ser noe :)

Hallo igjen

Ja det var nok den ho datt mot. Og ja,ingen tvil at det er ho han ser.Og ho gjer han glad, og det viser jo deg og at ho har det bra.Og vise seg for deg,gjer ho ikkje for ikkje å skremme deg.Det har ikkje mine foreldre gjort heller,men eg har følt de.Ein varme, og tryggheit,fekk eg opp på tegn som ho viser.Kan det stemme,at du kjenner det?

Ja ho satte pris på det smykket, for med det så viste dere deres kjærlighet.Og ja, ho er kry av den,ho smiler!! Ja det gjer så godt å høyre,susann fortalte meg at mamma viste ho grav steinen, og det var så kjekt å høyre.Og mammaen din er og kry over sin.Ser eit stort smil hos henne når eg skriver dette.Gjerne ho vil vise deg andre tegn ettersom du blir tryggere.Og du...no er ho like fin som ho var før ho døde!!Nattaklem til deg

Annonse

tusen takk nattinatt! det betyr mye for meg å lese dette! mange tårer i kveld!

jeg roper på deg om jeg hører eller ser noe jeg lurer på jeg! tusen takk for at du tok deg tid. mamma var kjent for det store smilet sitt =) hun var alltid så glad.

jeg kan prøve å kontakte kimby og susann en annen dag. må leve litt på det du har fortalt meg i kveld!

du skulle visst hvor mye jeg satte pris på å få høre alt dette!

mange nattinattklemmer til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...