Brillemamma Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Han har drevet å trykt hele hånden nesten, inn i munnen og tygget på den nå en mnd tid. Mye sleving... Og nå de siste dagene har han vært veeeldig urolig på kveld, og bare hyl skriker!! Kjente opp tannkjøttet, og jammen virker det ikke som om det kommer en tann oppe på venstre hjørnet.. Er det mulig?? Han er 3 mnd....
yasmina Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Ja, kjenner mange som har fått tenner på den alderen. kjenner til og med ei som ble født med to tenner....
Lenemamma`n Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Tulla mi fikk plutselig 2 tenner iløpet av ei uke når ho var 3 mnder...så det er fullt mulig... Er 7 mnder nå,og har 7 tenner.... Kom i ei kjempefart;) Men har kun plagdes med de 2 fortennene oppe,så vi har vært heldige;o)
Mamma til tre gutter Skrevet 20. desember 2006 #4 Skrevet 20. desember 2006 hey,, eg og lurere på det med tenner.. min gutte tas stapper alt han får tak i munnen.. surver mye og sover lite på dagen.. men verken kjenner eller ser noken tenner.. men kan det vere ein mulighet får at det kommer noken??? hilsen linn th og mathias nicke mitt er helt feil.. ig skjønner ikke helt korleis eg fikser det..
Janne&Noah Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Nicket ditt endrer du på din side og deretter går du inn på brukerinformasjon.
Butterfly-prinsesse+prins Skrevet 20. desember 2006 #6 Skrevet 20. desember 2006 Det er nok fult mulig, selv om det er litt tidlig. Som noen andre nevnte-noen babyer er faktisk født med tenner! "Normalen" er vel at det er de tennene nede som kommer først, men det er sikkert heller ingen regel... Smør på dentinox, og se om ikke det kan hjelpe når han er urolig!
Bakken+Ellapiaogtwinsa Skrevet 20. desember 2006 #8 Skrevet 20. desember 2006 Vi trudde snuppa her holdt på å få en tann da hun var 3mnd. Vi så til og med en hvit prikk oppe, hun er 5mnd nå og ingen tann har kommet ut. Hun sikler masse og spiser på alt, vi kjenner og ser en tann nede også, men det kan visst da noen mnd. før de kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå