Gå til innhold

Nån som blei klept under fødseln?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ble ikke klipt, men skulle ønske at jeg ble det... Revnet så mye at jeg måtte inn på operasjonstuen og sy...

Hevelsen har endelig begynt å gå ned nå, men det har begynt å klø og svi, så det er ikke heltgodt enda...

jeg ble klippet 2 plasser og det er bare 5 dager siden jeg fødte.. hvor lang tid tar det før jeg kan gå og sitte ordentlig da?? og brukte dere oxo føner nedentil hver gang det skla tørkes??

Æsj ja..... Ble klippet og måtte sy 10 sting pluss ett inne i kjeden!!

Det er 15 dager siden nå og det lugger ennå!! Men har lagt vekk dunputa som jeg har sittet på de siste 2 ukene*ler*

Vanskelig å skjønne at det skal bli som normalt igjen......

Her var det saks og tang. Det er det jævligste jeg har vært med på!!!!!

Lurer på om man blir normal der ned igjen. Nå er det gått to uker og først nå føler jeg at jeg kan begynne å tørke meg når malt ved dobesøk.

Kan man noensinne ha sex igjen??? Akkurat nå følses det veeeeeeldig fjernt for å si det mildt!!!!

Annonse

i dag er det 9 dager siden jeg fødte og ser i speilet at det er en glipe i såret.. hmmm ser oxo at det er en tråd som henger ned som ikke er klippet bort...såret er ømt og jeg fikk beskjed om og skylle toppen 2-3 ganger daglig etter jeg har hvert og tisset... fikk oxo beskjed om og bruke hår føner for og tørke med hver gang jeg har hvert på toalettet el dusjet.. hvor lang tid tar det før dette gror da?? og må stingene fjernes?? el gror de inn?+ for da kommer jo den tråden til og syntes da.. hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...