Gå til innhold

når begynte dere å slanke dere?


nicoluca

Anbefalte innlegg

Har hørt at man skal vente med slanking en tid etter fødsel fordi kroppen må bli normal igjen. Greit nok men når kan man begynne for å få effekt? Jeg ammer ikke og fødte for 3 mnd siden. Har det noe hensikt å slanke seg enda?

Når begynte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg begynte når datteren min var 3 måneder og fullammer, hun er nå snart 5 måneder, men har enda ikke gått ned noe son helst...Har ikke fått mensen tilbake enda, mange sier at det er en grunn til at vekta står stille, kan jo håpe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte når mini var ca 8 mnd.. men så seint, kun fordi jeg ikke fikk "gnisten" før det..

Jeg ammer ikke og fikk mensen tilbake nesten rett etter renselsen..

Nå har jeg holdt på i snart 2 mnd, og har gått ned først 8 kg. Men så begynte jeg å trene regelmessig, så datt det på 1/2 kg igjen.. Høres jo rart ut, men muskler veier mer enn fett, så er vel det som er svaret på dette. :(

 

Målet mitt er ned ca 18 kg, så har lang vei igjen. Men håper at jeg når det til sommern ca:-)

 

Dere da?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte ikke før småtten min var 11 måneder. Jeg hadde null energi til overs, derfor så sent. Men har vært overvektig i ganske mange år, så bruker god tid på å legge om kostholdet mitt slik at vektnedgangen blir varig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...