PetuniA *HøygraviD* Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Og han ligger med hodet ned,så ingen setefødsel på meg Men hu lege dama var jo drit sur da Nesten litt latterlig,så tror hu sykepleieren var litt overhyggelig for å kompensere.
Lirum Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Sen UL elller privat UL? Jeg opplevde å kjøpe meg UL på volvat fordi det tok så lang tid å få legetime i starten, og jeg ville bare vite at alt utviklet seg... da var også legn/jordmora/gynekologen utrolig sur og hastig og drev hele tiden og avgrenset seg selv og undersøkelsen.... jeg hadde jo bestilt og siden betalte jeg for en UL, en full ul... men jeg må si det var svært halvt! Hunm i en privat klinikk, drev tilogmed å påpekte at jeg skulle til "skikkelig UL" senere så da trengte ikke hun bla bla bla... me nfull pris måtte jeg betale altså! Sikkert utrolig moro å se, da vi var på sen UL med vår datter i magen kunne vi se likhetstrekk med broren og familien ellers. Det var oppsiktsvekkende moro å se linjene i overleppa og proposjonene mellom kropp og de lange lange bena.... alt gjenkjennelig fra våre familier!
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 Det var en ekstra UL,ikke privat. Men vi fikk jo ikke se noe sånn,og vi turde ikke spørre om noe. Det så ut som om hun hadde tatt botox,fordi hun var helt blank i ansiktet og beveget ikke en eneste muskel Jeg spurte om det fortsatt var en gutt,og hun svarte: Det kan jeg ikke se nå. Men vi fikk da vite at han var gjennomsnittelig stor,hva nå enn det vil si,og at han lå med hodet ned... Tror vi var inne i hele 5 minutter Og vi så ikke noe likhetstrekk fordi vi så jo hverken ansiktet eller beina eller noe,bare at hjertet slo,og bakhodet da... Men hun var jo ikke frekk,bare sur. Var litt redd for at hun skulle være frekk Hun avsluttet det hele da,med å si: Ja,da har ikke vi mer å gjøre her,så. Ha det bra og god jul og alt det der. Jeg syntes det var i så overkant surt at jeg bare måtte le av det hele. Sambo syntes det var litt fælt å være med da,han turde jo ikke si ett ord stakkars.
♥ Mamma'n til go'jenta GRAVID♥ Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 Var ikke i fr.stad eller?
rødhette* Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Godt å høre det gikk bra, til tross for at hun virka sur. Og godt babyen lå "riktig vei"
PetuniA *HøygraviD* Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. desember 2006 Ja,derfor jeg ikke tok det sånn fryktelig tungt at hun var så sur. Hadde den ligget i seteleie samtidig som at dama hadde vært sur,DA hadde det vært en annen sak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå