Gå til innhold

Hei alle sammen:) Endelig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vi internett igjen... Må si jeg har savnet dere:))

Jeg fødte på fredag 15.desember, og kom hjem fra sykehuset i går formiddag med ei tulle:) Hun veide 3940 gram, 51 cm lang. Stor jente, selv om jeg synes hun er bitteliten:) Hun kom 1 uke etter termin.

Hvordan er det med dere? Hvem har født her inne? Jeg ligger såå etter nå at det ikke er noe gøy!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei sann.

gratulere med jenta :)

her inne skjer det lite.. mange på overtid og veldig mye fustrasjon.

å det virker som om de fleste muligens blir satt i gang på fredag.

så velkommen tilbake :)

Skrevet

Må jo si også at det ble hastekeisersnitt, hun hadde det ikke godt inni magen på de siste riene etter 7 cm åpning, derfor ble det litt dramatisk, men alt er bra nå. Hun er ei stor og frisk jente:) Måtte ha keisersnitt sist og,men det var pga langsom fødsel uten fremgang etter 7 cm.

Skrevet

Gratulerer med tulla!

Her fødes det på løpende bånd.

Skrevet

Gratulerer!! Her går det unna og noen av oss blir surere og surere for hver dag... :-)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta. Hun var 20 gr lettere enn sønnen vår var når han var født for 3 år siden.

Jeg har hvertfall ikke født og kommer vel ikke til å gjøre det på en stund ennå *hyl*

Skrevet

Gratulerer masse.

Så heldig du er som har fått babyen din. Er litt missunnelig ja. En uke på overtid i dag, og fremdeles ingenting:-((((

Skrevet

Gratulerer så mye:) Her går det unna,mange som har født! men er en del igjen også!

Skrevet

gratulerer sååååååå masse!!!

Skrevet

Gratulerer med jenta!!

Håper du kommer deg raskt etter keisersnittet.

Heldige du som får være hjemme med babyen i dagene som kommer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...