Gå til innhold

lite melk?


Tess30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jada, det går fint an- du må bare amme oftere en periode evnt pumpe deg :) jo mer melk du "bruker" jo mer lager du :)

 

Hvorfor tror du at du har lite??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet egentli ikkje....Når ho e ferdi å amme, prøve æ bestandi å klemme å få en viss oversikt korr masse det e igjenn...Og da må æ skikkeli pumpe mange ganga før det kommer nåkka....Spesielt nu på kveldan...Men om mårran e det så fult at det sprute ut...Skjønne ikkje æ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ vet ikkje...Ho gjør jo ikkje det hver gang da...Men katti skal æ pumpe da, korr lang tid tar før det e full pupp igjenn da???? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøv å pump etter du har ammet, se om du får ut noe ;) eller pump om natta om du ikke ammer så ofte da.... tror den fyller seg ganske fort opp igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så længe ho e gla å førnøyd når ho har spist så e det ikke nå problem... di må jo etes tom innimellom førr at di skal øk produksjonen... mine kjennes å tom ut enkelte ganga, men så e di spreng full andre ganga... det skal jo i utgangspunktet reguler sæ sjøl..

 

Lykke tel...

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dettter emd melk og amming er et spørsmål om behov. Du produserer det hun trenger, bare ekstremt sjelden skjer det at man ikke gjør det. Hvis hun er fornøyd og legger på seg så har du nok. Var redd for det smme selv, spesielt siden det virker som om jeg får mindre og mindre melk utover dagen, men det er visst helt vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig at det er mye mindre melk på kvelden enn om dagen! - og så tar produksjonen seg opp igjen i løpet av natten...

 

Tviler litt på at den teorien din om at det å prøve å presse ut melk forteller om hvor mye melk du har igjen... Du kan ha godt med melk selv om du ikke klarer å presse ut noe selv.. det må gjerne litt god babysuging til :-)

 

Hvis jenta di har tisser i bleia er det er tegn på at hun får nok mat... - samt at hun har avføring, selvsagt.. (men tiss er viktigste tegnet)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også lurt litt på om jeg har fått mindre melk de siste to dagene. Men det er bare fordi jeg ikke har den enorme sprengen hele tiden, for det hadde jeg jo i begynnelsen (en uke siden poden kom til verden). Nå kjennes puppene mine mer som normalt. Men jeg har tenkt som Mensana sier at siden det er plenty med tissebleier og avføring, og lillegutt virker glad og fornøyd, så er det sikkert nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...