*jaja* Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Av den grunn at hun aldri har tatt flaske, har aldri villet ha morsmelk på tutekopp eller annen måte enn puppen og de gangene jeg har vært borte fra henne så har hun drukket vann. Så skal bare timesvis med pumping og de dyrebare dråpene bare gå til spille? Eller er det noen med tips? For nå drikker hun nemlig lettmelk Er ikke så mye jeg har, men kanskje en 7 fryseposer. Og jeg har virkelig strevd strevd strevd for de. Bør jeg prøve å gi på tutekopp nå kanskje, det er jo lenge siden hun nektet det. Hun får fortsatt også mm morgen og kveld. Lettmelk til frokost -og kveldsmåltidet. Eller bare droppe det?
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 er melka ikke gått ut på dato kan du vel gi henne det i kopp
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Bare sjekk først om den er over 3 mnd gammel for mm holder seg ikke lengere i fryseren.
*jaja* Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 Er det ikke 6 mnd? Det er ca 4-5 mnd siden utpumping...
Expat Skrevet 20. desember 2006 #5 Skrevet 20. desember 2006 Ved -20 eller lavere er det 6mnd. Smak før du gir det til barnet! Helt flott... Og spesielt bra hvis barnet er sykt! Magesjau for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #6 Skrevet 21. desember 2006 Jeg ville absolutt ha gitt det. Ammet selv til gutten min var 15 mnd.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2006 #7 Skrevet 21. desember 2006 Jeg hadde, ja dette mener jeg, brukt det til matlaging. Høres ekkelt ut for mange, men det blir utrolig nydelige vafler med litt tilsetning av mm. Gjorde det senest i går. Mm er jo helt ren, så det er ingen fare med det, det er jo værre å drikke melk fra en ku!!!! Kos dere med mm alle sammen, det man ikke vet har man ikke vondt av, hvis du forstår hva jeg mener :-)
Anonym bruker Skrevet 6. januar 2007 #8 Skrevet 6. januar 2007 Æsj da! Gir du venner mm uten at de vet det også eller?
Gjest Skrevet 6. januar 2007 #9 Skrevet 6. januar 2007 bruk det i grøten da kanskje??? eller blande ut med vanlig melk??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå