Gå til innhold

knødd mæ inn her!!!


Tess30

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei på deg:) gratulere så masse m jeta, nydelig av forresten :)

går det bra m dere?? veldig hyggelig å se deg her......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja her går det kjempebra! Vi hold på å kose oss og bli skikkeli godt kjent...E helt merkeli at vi har en egen baby hjemme...Klare liksom ikkje å skjønne det helt..hehe

Men det e deili at ho e kommet ut, og nu kan det bare bli jul, førr den beste julegaven har vi jo fådd...

 

 

Kordan går det der da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, er det ikke merkelig.... ;) nå ligger han på faget, god og mett... og smelter mammas hjerte bare ved å ligge der ;)

å går det bra her, hadde endel problemer i startn med masse gulsott som kom igjen og igjen, og jeg hadde en infeksjon i brystet :( men nå er vi på skinner igjen, har begynt å amme begge puppene igjen, og det ser ut til å gå bra ...... amming og melk har vætrt litt bekymring :(

 

sover veslejenta di om natta eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ho sover som en stein!!! Nesten så æ blir litt bekymra av å tell...Det e vell bare å nyte det, det vare jo kanskje ikje så lenge...Ho sovne som en stein når vi bade ho om kveldan...Når vi ikkje har gjort det kan det være litt småsutring her, men det vare ikkje lenger enn 1 time max...Men det e litt deprimeranes når man e så klar førr å sove, og den lille ikkje vil det...Ho sover førr det meste hele dagen...E kanskje oppe max 4 tima på en dag...hehe....Godt sovehjerte som mammaen....

 

Korr flott at alt e ordna sæ hos dokker igjenn...Slitsomt når det skjer sånne ting i denna nye situasjon....Man e jo nok bekymra allerede...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så deilig at hun har godst sovehjerte , det har jakob også :) men han vil ikke sove i kurven sin, han vil sove sammen med mamma ;) og når mamma er trøtt som ei strømpe er ddet lett for at han får viljen sin ...

 

vekker du jenta di om natta for å gi mat?? lillen pleier som oftest å våkne hver 3 tie, men noen ganger om natta gjør han ikke det- men er så usikker på om jeg da skal vekke han.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja ikkje lett det der...Æ har ho ikkje i senga, men det e pga at samboern min røyka mens æ gikk gravid, og da fikk vi beskjed på sykehuset om å ikkje ha ho senga, dessuten e æ livredd førr at æ skal legge mæ på ho...:(

 

Har vekt ho på natta ja...Men ho mamma sir at æ ikkje treng det sia ho e så stor...Ho va 4460 g ved fødseln...Men mammaen får jo ondt i hjerte sitt...Men trur ikkje ho e så sulten sia ho ikkje våkne...Ikkje lett å vite det der...

 

Åhh har du prøvd å legge han i kurven sin mange ganga eller??? Kordan kurv e det, e det liksom litt lunt der inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oj, det visste jeg ikke... mannen min gjorde også det...... hvorfor hadde det noe å si??

kurven er lun og god, sånn babykurv med for og himmel og sånn, har også rulla sammrn helseteppe og lagt der.... skal prøve å legge lammeskinn der i natt ...... hmmm, det er frustrerende altså....

 

men du, du har hund har du ikke?? hvordan har det gått med babyen?+ hunden vår er skikkelig storesøster :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu! Bra du kom dæ inn hit du også :D Velkommen etter....

 

Æ vekk ikke mi lille gulpesnupp om natta førr å gje ho mat... trur man bærre treng å gjør det vesst di e små å puslat...

 

Bra at formen din bedra sæ!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja trur åsså det...Kanskje æ skal slutte å vekke ho da, det blir vell hyl og skrik når ho e sulten, så det e vel ikkje fare...hehe

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...