Lunajenta og Alvegutten Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Ville bare innom en tur for å gi dere alle en stooooor førjulsklem! Nå er det ikke lenge igjen til nissen kommer med gaver til oss alle, og vi har jo vært ekstra snille, så det kan jo tenkes at vi får den gaven vi ønsker oss aller mest i år....? Hehe;) Jeg har liksom en sånn BIM-pause jeg da, men det er ikke sååå lett å ikke tenke på dette her må jeg si... Nå nærmer det seg vel EL igjen for min del, men er ikke helt sikker på når. Og det er egentlig ganske greit, for da stresser jeg ikke med at det mååå klaffe den og den dagen. Juleferien begynner i mårra, og da skal det slappes av, koses, spises god mat og drikkes god vin! Klem til alle bli gravid-damene fra meg, lykke til alle sammen:)
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 19. desember 2006 Ops, og GRATULERER SÅ MYE til alle som har blitt gravide:):)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Dette var en koselig tråd!! Bra med positive innlegg, det trenger vi når vi er triste og lei. Gleder meg til julaften, håper vi alle får gaven vi ønsker oss mest!!=) Kanskje det er akkurat denne gangen det klaffer, siden du ikke stresser så mye med det. Lykke til!!! Stoooor førjulsklem tilbake ;o) Og god juleferie, heldiggris!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå