Gå til innhold

Noen av deres små reagert på gløgg??

Anbefalte innlegg

Min lille prinsesse ble til et skrikemonster i natt pga magesmerter og utrolig mye avføring.. Jeg sitter og tenker gjennom hva jeg spiste igår for å finne svaret på smertene, og da vet jeg at jeg drakk endel gløgg. (Uten alkohol) Har noen av deres små reagert på det, eller har noen hørt om at det kan være et problem??

Ellers spiste jeg litt purreløk, men det var så lite at jeg kan ikke tro det var den hun reagerte på..

Fortsetter under...

Poden min var en liten terrorist i går kveld. Alt var galt og han gråt og gråt. Etterhvert roet han seg når han fikk ligge på magen på armen. Da konkluderte vi med at han definitivt hadde vondt i magen. Jeg spiser og drikker alt jeg har lyst på og vi har funnet ut at det bare hittil er plommer han ikke er glad i. Og på dagen i går drakk jeg en kopp gløgg, så det var nok gløggen han ikke var særlig glad i.

Dermed blir det ikke noe gløgg på meg før ammingen er ferdig.

Ingen spesiell reaksjon på gløgg her, men drakk bare en liten kopp, hadde bare rosiner i, ikke mandler. Det er vel noe krydder i gløggen som de kan reagere på dersom det blir større mengder (gjelder all type mat og drikke det hvis man inntar større mengder).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...