Beibi82 Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei på deg =) så du var her nå.. lurer på hvordan du har det etter snittet jeg. Såret ditt grodd fint til? Mitt er grodd helt nå (3 uker siden), skorpa har nesten falt av over det hele også. Jeg er fremdeles nummen/følelseløs på oversiden av snittet.. er du? Snittet ble ikke særlig pent da, skjevt og jæ****! Men det er da bare meg og mannen som skal se det ..er forresten 14cm langt.. synes det ser ganske fælt ut, men det blir vel penere med tida. Smerter i såret? Har vært ute å trilla i noen bratte oppoverbakker, kjente jeg var "sliten" i magen da jeg kom hjem ja.. klemm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7511577-bratsj/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bratsj Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei Beibi82 ! Formen er faktisk utrolig bra! Er så vanvittig deilig å endelig kunne sove skikkelig (mellom ammingene) Jeg sover jo mere og bedre nå, med amming hver 3.time døgnet rundt, enn jeg gjorde de siste 4 månedene jeg gikk gravid ! Er du sydd med tråd som løser seg opp eller har du nagler ? Jeg har selvoppløselig sutur og snittet mitt har væsket litt, da jeg hadde en hematom (blodansamling) under snittet -ganske stor - som jo måtte ut ett eller annet sted. Men er uten bandasjer nå (dag 11 etter snittet) og det er tørt og fint. Ingen væske eller skorpe eller puss utenfor snittet faktisk. Var til å begynne med helt følelsløs og nummern under snittet, påden lille bulen som har dannet seg under snittet (fortsatt litt hoven der, liksom en liten ekstramage...håper det vil endre seg !) men det virker å gi seg delvis nå. Snittet mitt er også veldig rart, sikksakk-mønster nesten.. Men erfaringen min fra forrige snitt, er at detbåde krymper og blir jevnere etterhvert. Mitt gamle snitt var 2år gammel da de skar meg opp pånytt nå, og da var det kun 7-8cmlangt og tynt som en liten stripe. Nå har jeg kun smerter i såret når jeg strekker med i enkelte stillinger,det strekker og drar litt liksom. Har ikke vært på de helt store turene utendørs enda - ikke trillet så mye oppoverbakker - men merker utrolig godt at fysikken er dårlig etter flere måneder med stillesitting... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7511577-bratsj/#findComment-7511893 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi82 Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Hei igjen Så fint at du er i fin form nå da.. tross blodansamlinger..ugg! Jeg er sydd med tråd som forsvinner i det indre laget og limt på utsiden. Snittet mitt væsket litt de første to ukene, da legen hadde "glemt" ett sting på midten. Har den bulen på oversiden jeg.. nice! Men som du sier blir det penere etterhvert Vet ikke om det skyldes KS, men guuud hvor "luftig" magen har vært etterpå :oO ..nå er det dags for mating og kveldsbad =) Sove godt da dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7511577-bratsj/#findComment-7513220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå