Vorin Skrevet 19. desember 2006 #1 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg er ca 10 uker på vei, og har blødd litt i dag. Bør jeg ta kontakt med lege, ta det mer med ro eller er det ingenting å bekymre seg over? Jeg er i mitt tredje svangerskap, men dette har jeg aldri opplevd før....ble litt bekymret nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #2 Del Skrevet 19. desember 2006 Jeg synes du skal dra til legen. Dette sier jeg til alle! Ikke for at noe er galt, men du eller vi for den saks skyld, kan ikke vite årsaken til at du blør. Det kan jo være så mye! Så i morgen tidlig synes jeg du skal ringe legen din, om ikke annet bare for å dra dit å bli beroliget med at alt er bra!) De sier jo det, at om man blør i et svangerskap så skal det sjekkes opp, uansett. Lykke til, håper det bare er noe ufarlig. mest sannsynlig er det, det:o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vorin Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 19. desember 2006 Tusen takk for svar. Jeg ringer i morgen :-) Ikke godt å gå å engste seg. Noen som sier at småblødninger er normalt, men jeg vet ingenting om dette!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå