Gå til innhold

Er det bare jeg som er over 30 her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snek meg akkurat til å titte på profilene til folk her inne og kunne ikke se noen over 30. Er jeg den eneste?? Er 33 og blir 34 nå i februar og lillejenta er akkurat 5mnd... Kjenner med plutselig så gammel :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åneida :) Man er så gammel som man føler seg, eller? Jeg er 34! Minstejenta er 2,5 mnd og storesøster er 3 1/2 år.

Skrevet

Jeg er iallefall fyllt 30........ blir 31 i april. Fy som tiden flyr!

Skrevet

Jeg er 33, og minste min er også 5 mnd. Har også en gutt på 10 år og en i magen (termin 11/8-07)

Skrevet

Jeg er også over 30... (Nærmere bestemt 32!) :o)

Skrevet

Neida, masser av oss over 30 på DiB. Nå har jeg forlatt akkuratdette 0-1 forumet da siden minsten er blitt 13 mnd nå, men jeg er 37 og var 36 da han ble født. ;-)

Skrevet

hei. Jeg er 32, blir 33 i januar. har en gutt som blir 5mnd 30.des.

Skrevet

neida...jeg er 35...fikk gutt i september,og barnebarn dagen før meg =)

har 5 unger jeg da =0)

Skrevet

31, ikke langt unna 32 nå. Fikk min første for 5 uker siden. Har planer om en til før jeg blir 35, hvis jeg tør da..

Skrevet

NEi, jeg er laaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnngggggt over.

Skrevet

jeg er 31 år. Fikk nr.2 i oktober og har en på 2 1/2 fra før.

Helt greit å ha noen år ,med forskjellig type erfaring før man får barn synes jeg.

Skrevet

Heisann...

Jeg blir 32 i februar, har to gutter, en på 4,5 år og en liten gutt på 7 mnd.

Har ikke ordna med disse profilgreiene enda, og legger svært sjeldent ut innlegg, så tror ikke det er noen som har lagt merke til meg her inne.

Har ikke så mye tid til Dib, sånn som nå skulle jeg vel heller ha skrubba badet, men det er litt mer behagelig her ved pcn....

Skrevet

Neida, jeg er 39, så du er rene ungjenta du;-))

Skrevet

Er 31. Vesla er straks 10 mnd. Jeg har oppnådd høyere grads utdanning, da, har bra jobb og tjener bra og har reist mye før jeg fikk barn:) Mannen min er 30:)

Skrevet

Hei, jeg er også 73 årgang! Fikk mitt første barn i våres. Ingen av mine venner har fått barn før de fylte 30 heller - vært travelt med utdanning og jobb - og å finne den rette.... Tida flyr, og vips så er man 30 - og lurer på hvor tida ble av...

Skrevet

Jeg er også over 30, blir 31 i september neste år. Har en jente på 6 år, og en gutt på 9 mnd..

Skrevet

Er 32, 33 imorgen.. Har en jente på 10 år og en liten gutt på snart 4 uker..:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...