Gjest Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Jippi, sååååååå gla for å se positiv test:-))) Hadde kjøpt meg tester for å sjekke el, samboer skulle egentlig være borte. Men som en kjempe overrraskelse kom han hjem natt til søndag, 4 dager før tida. Jeg som trodde at vi ikke kom i gang med prøvinga før neste pp, men nå er vi altså i gang....JIPPI:-))) Dette skal bli spennende!! Flere som har el i disse dager og som evt er nye i dette gamet??
Tussa og Sofie Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Hei hei, så morro da, positive overraskelser tas imot med takk!! Jeg har el i disse dager og er ganske så ny her på sidene og med prøving. Jeg har ikke blit så proff at jeg driver med EL tester enda, men går etter ca og kjenne på kroppen metoden så langt....men dersom den ikke sitter denne pp (IKM uke1) så blir det EL tester neste runde :-) Lykke til med prøvingen denne perioden
Gjest Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Har fulgt med på disse sidene en stund, så jeg tenkte at det kunne være greit å teste litt i denne syklusen i og med at han var på jobb. Dette blir spennede:-))) Lykke til med prøvinga til deg/dere også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå