Gå til innhold

De ømme puppene er borte...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde ømme/såre pupper fra ca 2 dager før el og til ca 4 dager etter. Så bare forsvant det helt.

Hvorfor det? Noen som vet?

Nå er det 5 dager til ikm og ingenting er ømt.(har alltid vært det før)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje det er fordi du er gravid, hos meg har de heller ikke vært ømme sånn som de er når tr skal komme, når jeg har vært gravid..

ohhhh...spennans,,lykke til..

Skrevet

Takk, det er kjempe spennende, men jeg prøver å være realistisk-ingen forhåpninger. Det er bare 1pp.

Skrevet

jeg hadde sånn som deg, og nå er de bare rare, det stikker i dem og jeg har fått mensmurring i tillegg til stikninger i ene siden....*håper* XXXXXXXXXXXXX

Skrevet

ja det er noen med det derre,,..men tenk så gøy da,,..:):) si i fra når du har testa da:)

Skrevet

6 dager igjen=D=D har ikke hatt noen symptomer før i dag, med unntaket av de såre/ømme puppene som kom og gikk og nå kom tilbake på en annen måte....og jeg pleier å ha symptomer hele tiden, så er rimelig spent om jeg slipper å gå inn i min 8. pp.....

Skrevet

mensmurringer, andre murringer, stikkinger og vondt i flere dager jeg og. ( men det finnes jo en liten mulighet for at det bare er noe jeg inbiller meg, fordi jeg så gjerne vil.....)

Krysser uansett fingrene og alt annet som kan krysses for oss

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lykke til!

Skrevet

masse lykke til ja* XXXXXXXXXXXXXX* de symptomene jeg har nå kom plask ned i hodet mitt for litt siden..dem kom i dag*ler*veldig ut av det blå egentlig..=)

vi satser på å teste pos(har testet pos) i utgangen av desember=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...