pitil Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Hadde ømme/såre pupper fra ca 2 dager før el og til ca 4 dager etter. Så bare forsvant det helt. Hvorfor det? Noen som vet? Nå er det 5 dager til ikm og ingenting er ømt.(har alltid vært det før)
Suss@ med 3 gutter Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 kansje det er fordi du er gravid, hos meg har de heller ikke vært ømme sånn som de er når tr skal komme, når jeg har vært gravid.. ohhhh...spennans,,lykke til..
pitil Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2006 Takk, det er kjempe spennende, men jeg prøver å være realistisk-ingen forhåpninger. Det er bare 1pp.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 19. desember 2006 #4 Skrevet 19. desember 2006 jeg hadde sånn som deg, og nå er de bare rare, det stikker i dem og jeg har fått mensmurring i tillegg til stikninger i ene siden....*håper* XXXXXXXXXXXXX
Suss@ med 3 gutter Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 ja det er noen med det derre,,..men tenk så gøy da,,..:) si i fra når du har testa da:)
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 6 dager igjen=D=D har ikke hatt noen symptomer før i dag, med unntaket av de såre/ømme puppene som kom og gikk og nå kom tilbake på en annen måte....og jeg pleier å ha symptomer hele tiden, så er rimelig spent om jeg slipper å gå inn i min 8. pp.....
pitil Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #7 Skrevet 19. desember 2006 mensmurringer, andre murringer, stikkinger og vondt i flere dager jeg og. ( men det finnes jo en liten mulighet for at det bare er noe jeg inbiller meg, fordi jeg så gjerne vil.....) Krysser uansett fingrene og alt annet som kan krysses for oss xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lykke til!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 19. desember 2006 #8 Skrevet 19. desember 2006 masse lykke til ja* XXXXXXXXXXXXXX* de symptomene jeg har nå kom plask ned i hodet mitt for litt siden..dem kom i dag*ler*veldig ut av det blå egentlig..=) vi satser på å teste pos(har testet pos) i utgangen av desember=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå