*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. desember 2006 #26 Skrevet 19. desember 2006 *klemme tilbake* =) Glad vi er tre som forstår hverandre! Samboeren din vet ikke hvor heldig han er!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #27 Skrevet 19. desember 2006 =o) Rotter oss sammen... Men ble litt såret av innlegget til snøfilla...=o( Hadde jeg ikke vært saå lei meg fra før ville det ikke gått inn på meg... Hvordan går det med deg da...?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. desember 2006 #28 Skrevet 19. desember 2006 Rotter oss sammen ja, hehe=) Jeg skjønner at du ble såret av det, det var uomtenksomt av henne. Synes ikke man burde uttale seg før man vet hvordan ting er. Prøv å ikke la det gå innpå deg for hun hadde ikke noe grunnlag for å skrive det hun skrev. Du har nok med å tenke på alt det andre. Går bra med meg. Jeg prøver å finne ut av syklusen og el og greier, men må vel ha tr før jeg skjønner noe av det. Sambo hinter om at jeg må begynne på pilla igjen om et par mnd=( Blir veldig lei meg av det, men får nyte de to-tre mnd vi ikke bruker prev. Litt er jo bedre enn ingenting. Snakket noe mer med sambo? Eller venter du med å ta det opp?
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #29 Skrevet 20. desember 2006 offff stakkars deg da, det er ikke kjekt. lykke til.
Sussa85 - snart 2? Skrevet 20. desember 2006 #30 Skrevet 20. desember 2006 Problemet ligger vel i at man kan bli gravid selv om man prøver å unngå eggeløsningen... for eggeløsningen kan forskyves... uten at man vet d... om man skal ha sex uten beskyttelse og IKKE ønsker barn må man skaffe seg en ordentlig temper osv..så man er litt mer sikker..... Jeg skjønner åssen du føler d..for jeg har vært der selv.. heldigvis ombestemte min mann seg.... Men jeg ville aldri hatt ubeskyttet sex med han om han ikke villet hatt barn... tror ikke det går an å inngå kompromiss i en slik situasjon.. om han ikke vil så vil han ikke... og da skjønner jeg godt at han vil bruke kondom når dere har sex.... han vet vel like godt som deg at d kan bli barn om dere ikke bruker der... ingen dager i syklusen er såkalte sikkerdager..... Noen tanker fra meg bare..... Prøver ikke virke moraliserende.... jeg er bare 21 år..og har lite peiling på livet som de sier.... men jeg vet at man bør være 2 om ønsket for barn.... Jeg skjønner deg..og jeg skjønner mannen din...... Og jeg skjønner at du syns det er godt å skrive om din frustrasjon her! Noe som er kjempeflott! Men jeg tror ikke situasjonen din vil endre seg uansett hva vi sier desverre:) Men vi kan trøste masse!!! klem til deg og lykke til!
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 20. desember 2006 #31 Skrevet 20. desember 2006 legger det inn her og jeg sussa_85 jaaaa du misforstod meg....uuuææ kunne aldri falle meg inn å lure noen på den måten*grøsse* er nok bare knotete med skrivingen min, han var klar over at vi ikke brukte prevensjon og at det kunne skje..meeeeeen etter mange år sammen så trodde vi faktisk ikke at vi kunne bli gravid, og han holdt jo fremdeles på sin stae vurdering om at han ikke ville ha...men innerst inne ville han nok ha likevel for ellers hadde han neppe hatt sex uten prev;o) gutter er snåle sånn=)
Gjest Skrevet 20. desember 2006 #32 Skrevet 20. desember 2006 Og her kommer jeg og kaster meg inn i diskusjonen!! Jeg har også en samboer som er sta som et esel... Men vi har sex uten prev., har hatt det i et år, og det er greit for han! Jeg skjønner innmari godt hvorfor Babycakes vil ha seg uten prev., for det er noe herk! Jeg blir skikkelig dårlig av p-piller og kondomer er helt uaktuelt!!! Enig i at hun har mye respekt for sambo, når hun kjøper kondomer, det hadde IKKE jeg gjort. Det hadde han måttet fikse sjøl!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå