Gå til innhold

Flere enn meg som har slike nedstemte dager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det går som i en berg å dal bane, spesielt når jeg er sliten. Blir liksom inneslutta, tenker mye og ser negativt på ting. Vet jo at det er mye hormoner ute å går, men lurer på om dere andre bare er lykkelige, eller om dere også får slike dager? Gleder meg veldig over babyen og alt det der, er heller sambo det går ut over..... Slitsomt å ha det slik!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er så vanlig :) Du er ikke alene om det!

Ingen dager er like og hormonene florerer i kroppen og noen blir deprimerte til tider. Hjelper ikke akkurat med det møkkaværet som har vært heller :( Nei det går over - er sånn nå selv - men er lykkelig for det. Merker at jeg har kort lunte og blir fort lei meg og sånn...

Slapp av det går over:)

Skrevet

Tror det er vanlig! Forrige svangerskap var jeg veldig innadvent, tenkte mye, holdt meg hjemme og kunne være ganske nedstemt og negativ. Kjenner at jeg har de samme tendensene denne gangen - til tross for at jeg normalt er ei veldig glad og positiv jente!

Skrevet

Taaakk, så godt å høre at det er normalt! Føler meg nesten utenfor meg selv til tider...

HI

Skrevet

Godt å se det er fler enn meg som er sånn. Jeg kan plutselig våkne på natta og vært kjempedeppa og bekymra for alt mulig. Alt fra økonomi til jobben. Babyen er jeg derimot aldri bekymra for, men alt annet blir kjempestore problemer. Det er skikkelig slitsomt! Jeg kan plutselig begynne å grine for e bagatell jeg blåser opp til et verdensproblem.

Skrevet

Stakkar sambo føler jo at jeg boikotter han, er så fjern, vil bare være i fred og tenke. Er ikke bekymra for fremtiden eller barnet, kan faktisk ikke si hva det er jeg tenker på? Trenger nok bare litt tid for meg selv..

Skrevet

Har det stort sett bra, og har hatt det hele veien, men her forrige dagen begynte jeg å gråte for ikke noe.... klarte ikke å slutte heller..... men det er visstnok naturlig- og det føltes mye bedre etterpå!

Skrevet

jepp skriver meg inn i den klubben jeg og gitt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...