Vifikkiaugust Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 ..og hun mente at jeg dersom jeg ikke sminka meg, såg skikkelig trist og lei ut, i tillegg til at jeg skulle grine masse på overtidskontrollen torsdag, så kom de kaaaanskje til å sette meg i gang allerede samme dag. Jeg kunne ivertfall ta med meg bagen så fikk vi se sa hun. Tør ikke håpe for mye på det, men det å grine, tror jeg at jeg skal få til lett. Ikke langt fra at jeg gjorde det inne hos legen i dag heller. Jeg tenker på hvor trist julafta kan bli i år , dersom jeg først skal bli satt i gang den 25. Tror neppe julestemningen senker seg den kvelden her i huset da. Ååååå det er så kjedelig å gå sånn å ikke vite!!!!!!!!!!!!!!!!
*Lucia* Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Tror jeg bør bruke det trikset til fredag jeg også....... Hvor skal du føde? Og når hadde du termin.........
åsså jeg da :=) Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 *hihihi* ja du får prøve på det
Vifikkiaugust Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 Ja, gjør det Lucia, så kanskje? Jeg hadde termin den 9. desember, mens termin den 3./4. På torsdag er jeg 12 dg på overtid. Skal føde i Tønsberg på SiV. Enn du da? Har ligge godt over det grønne feltet på sf-kurven hele tida og har vært inne to ganger på ekstra ul for å sjekke str på ungen. Hun er ivertfall stor nok nå...
*Lucia* Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Denna ungen har også vokst ut av skjema... :-) Skal på Ahus....... prøver å ikke ha for store forhåpninger men..... :-) Håper vi blir satt igang begge to!!
Vifikkiaugust Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2006 Jaaaa, vi får gjøre alt vi kan for det. Og husk: ingen sminke denne dagen!! ***tjihi***
Minmai Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Du får legge til noen sukk og gå litt haltende også (hvis du ikke gjør det naturlig allerede), så skjønner de vel at du må settes i gang fort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå