Gå til innhold

ÅH...snart er desember over!!! jeg er fustert..

Anbefalte innlegg

jeg håper det skjer noe i kveld,,,men tviler på det.

er blitt en ordentlig pessimist.

jentungen er enda hos sin bestemor, å hun har vært der nesten hver dag siden 10 desember.

hun har vært hjemme noen dager og noen timer av gangen.

svigermor er trett og stresset.

dette begynner å gå ut over hele familien.

føler nesten som om jeg blir kjeftet opp fordi jeg ikke "prøver hardere" for å sette i gang .

føler at min samboer er ved å "voldtage" meg,bare for å sette det i gang.

off.....dette er bare så fustrerende...

å riene begynner å bli litt vonde,selv om de er uregelmessige, å jeg skulle jeg nesten ønske at jeg hadde fått keisersnitt...

å i morgen skal vi feire jul med familien... å hvis jeg er heldig,så går jeg glipp av det... :/

er det flere som vill klage litt? :)

Fortsetter under...

ja.. mesteparten av familien er helsepersonell,som skal jobbe 24 desember..

jeg har ikke lyst på sex.. har lyst å kaste opp ved tanken :)

å hvis jeg hadde klart å gjenomføre det,å det hadde virket,så hadde jeg nok bannet og revet av han løken samtidig.

men jeg kan kjenne at man blir fortere fustert om dagen

huff.......kan ikke være mye moro!!!

*sender trøsteklem*

jeg har stikk motsatt press jeg da. bare jeg ikke føder før jul så er alt greit!!!

skal reise 17 mil opp te svigers og feire, og blir det baby kommer vi naturligvis ikke.... og da dropper foreldra mine alt hjemme(50 mil unna) for å komme og være hos oss....... så jula er på en måte litt opp til meg på begge kanter føler jeg.....

har hatt skikkelige vonde kynnere i to dager nå og lillegutt er festet og så langt nede at jeg føler han detter ut hvert øyeblikk........ vil jo helst at han skal komme til nyåret, men begynner å tvile på at han har samme oppfatninga............

*takk* hjalp å få klage litt ja ;)

skjønner at du føler deg litt pressa når svigermor har tatt seg så mye fri og greier... men hun har da født før, og vet at det er faktisk umulig å vite når lille babyen finner det for godt å dukke opp!!!

krysser fingrene for at det skjer snart da!!!

stor klem

Jeg føler også for å klage litt...

Jeg får samme spørsmål fra omtrent alle nå. Og det er faktisk ingen ting nytt å fortelle... Men jeg føler også at det er mange som på en måte "gir meg skylda".Akkurat som om jeg ikke prøver hardt nok!

Sex, ga bare masse vonde kynnere, en hel natt og er ikke til å anbefale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...