Tredje barn på vei Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 ... og da mener jeg ikke på julen , men på å få teste meg. Har såååå god følese denne pp. Ska teste i mårra
Litjklompen_10pp Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Skal krysse fingrene for deg!!! Lykke til!
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Hei!!! Vente æ å... Skulla hatt besøk av TR i går, men har ikke sjett nå t ho enda.... SPENNENDE!!!! Æ tørr itj å teste heller sjø..... Får håp d her bli ei alle tiders jul!!!! Juleklæm!!!!!
Tredje barn på vei Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 Skjønner ikke åssen du klarer å vente med å teste etter at tr skulle vært der
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Hehe... E så redd for å bli skuffa, igjen.... Kjenne nå merkelige stikkinga på begge sidan nederst i magen no. Vet itj helt ka d e, men trur æ hadd sånn i forrige svangerskap å... Satse på å teste på lillejulaften, for da e sambo hem på mårran å..... Krysse fingran for oss begge!!!!!!
Tredje barn på vei Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 19. desember 2006 Ja vi får krysse fingrene for oss. xxxxxxx trur jeg er gravid etter i kveld da jeg blødde nesebold som fossa i 20 min. Blødde litt i forroge sv.skap. bedre å blø ut nesa enn nedentil hehe
Mamman t Maren og Marlene Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Da har æ testa, å gjett ka??? Æ E GRAVID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HURRA!!! Krysse fingran for dæ!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå