M-N & sassy-susie Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 Dennan uka har pappan permisjon, å eg jobbe.. I og med at mathilde e veldig medgjørlig, tenkte vi at detta sku gå kjempefint, men da eg va på jobb idag ringa pappan å sa at eg måtte komme hjem -da mathilde va bynt å puste merkelig å hosta tell ho mista pusten.. kjørte hjem med en gang.. såg at lille gull va betutta, blank på øyan å rød i kinnan.. tenkte først at pappan hadde overdrevet på tlf, men etter at eg hadde amma ho å satt ho i vippestolen, bynte ho å hoste masse, mista pusten, å gråt.. ringa legevakta, å dro dit kl.17.. joda vise seg at lille snupp har fått luftveisinfeksjon.. stakkar lita! Å e ingeting vi kan gjøre.. lege sa at det va veldig vanlig i denna tia! åsså no rett før jul... huff... no har ho bare sove sia vi va der.. trøtt å sliten stakkar... ser førr meg mi første våkenatt no... eg kommer jo aldri tell å få sove når ho puste så tungt!!
Gjest_1001 Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Uff da, dette hørtes ikke greit ut! Fikk hun noe for det da? Min hadde pustestopp på natten i forrige uke, han hadde kraftig halsbetennelse og ørebetennelse men alt er bedre ette antibiotika og nesespray.= Uff, det er ikke kjekt når de blir syke, spesielt ikke når d er så liten som din er!!! Min er heldigvis litt større da!
Gjest_1001 Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Måtte snike litt på profilen din!!! Guuuuu så bitteliten hun var på det bildet oppi bilsetet! Noe så herlig!!! Flott jente du hadde!
M-N & sassy-susie Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 nej va ingenting å gjøre.. men om ho fikk feber måtte eg gji ho paracet... legen sa at om vi va sosiale menneska va det nesten ikkje til å unnga at ungen ble syk.. va så mange som hadde det her viruse no om dagen.. Å eg som trudde at unga som bare fikk brystmelk aldri ble syk....
M-N & sassy-susie Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2006 takk for det ja, ho va bare 2 daga der... å 2350g å 45 cm da, så ho va ganske så lita
Gjest_1001 Skrevet 19. desember 2006 #6 Skrevet 19. desember 2006 Hehe, ja da var hun bitteliten, min var 4270g da han ble født hehe, synes det er så morsomt å se babyer på 4 uker f.eks. som er mindre enn min da han ble født! Men hun var utrolig nydelig
soria moria og nurket Skrevet 19. desember 2006 #7 Skrevet 19. desember 2006 Stakkars liten!! Nå måtte jeg inn og snike på albumet ditt også - SÅ SØT!! Hun er jo nesten like søt som min Lykke til i natt
M-N & sassy-susie Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2006 hehe.. kraftig liten plugg da mathilde va 3960 på 6 ukers kontrollen.. så da hadde ho enda ikke tatt din lille håvard igjen hehe. men bare vent.. ho kommer etter no! ei venninne av meg fikk nettopp baby, å han va over 4 kg. men da eg så han syns eg at han va så piteliten. kunne neste ikkje huske at mathilde va så lita. enda det bare e snart 4 mnd sia ho ble født.
M-N & sassy-susie Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #9 Skrevet 19. desember 2006 takk for det ja, bor vell ei lita myrsnipa i oss alle hehe... ja, skal no oppdatere dokker imorra på kordan natta blir.. no har ho sove i ett sia seks.. stakker.. helt utslitt av legebesøket.....
Gjest_1001 Skrevet 19. desember 2006 #10 Skrevet 19. desember 2006 Lykke til i natt da! Og husk bøker under sengebeina i hodeenden! Det er alfa omega når de er tett og snufs!
M-N & sassy-susie Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #11 Skrevet 19. desember 2006 bøker under sengebeina?? sånn at ho ligg mer skrått på en måte??
Gjest_1001 Skrevet 19. desember 2006 #12 Skrevet 19. desember 2006 Ja, med hode høyere enn resten av kroppen. Vi bruker bøker størrelse ringenes herre. Ellers tetter det seg til! hehe.. http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhold/tema/f_rstehjelp/tett_nese
M-N & sassy-susie Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #13 Skrevet 19. desember 2006 takk for opplysninga.. skal bygge opp senga eg men i og med at ho søv enda her, så trur eg det bi sein kveld på ho her..
M-N & sassy-susie Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #15 Skrevet 20. desember 2006 hei der.. gikk heldigvis bare bra.. ho e enda litt surklete i brystet, men hoste ikkje så mye idag... å takk gud for det!!! e så fælt med di småe når dem ikkje e helt i form..
Gjest_1001 Skrevet 20. desember 2006 #16 Skrevet 20. desember 2006 Så bra at det gikk bra. Du fikk deg noen timer i natt eller?
M-N & sassy-susie Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #17 Skrevet 20. desember 2006 ja Sov fra 02 til 09 eg.. da skulle tupsi ha pupp før eg dro på jobb å ho sov vidre som en liten skatt sammen med pappan sin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå