Gå til innhold

huff.. va hos legen idag med lille babyen min.. (samme som skravle..)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dennan uka har pappan permisjon, å eg jobbe..

I og med at mathilde e veldig medgjørlig, tenkte vi at detta sku gå kjempefint, men da eg va på jobb idag ringa pappan å sa at eg måtte komme hjem -da mathilde va bynt å puste merkelig å hosta tell ho mista pusten..

kjørte hjem med en gang..

såg at lille gull va betutta, blank på øyan å rød i kinnan.. tenkte først at pappan hadde overdrevet på tlf, men etter at eg hadde amma ho å satt ho i vippestolen, bynte ho å hoste masse, mista pusten, å gråt.. ringa legevakta, å dro dit kl.17..

joda vise seg at lille snupp har fått luftveisinfeksjon.. stakkar lita! Å e ingeting vi kan gjøre.. lege sa at det va veldig vanlig i denna tia!

åsså no rett før jul... huff...

no har ho bare sove sia vi va der.. trøtt å sliten stakkar...

ser førr meg mi første våkenatt no...

eg kommer jo aldri tell å få sove når ho puste så tungt!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, dette hørtes ikke greit ut! Fikk hun noe for det da?

Min hadde pustestopp på natten i forrige uke, han hadde kraftig halsbetennelse og ørebetennelse :( men alt er bedre ette antibiotika og nesespray.=

Uff, det er ikke kjekt når de blir syke, spesielt ikke når d er så liten som din er!!! Min er heldigvis litt større da!

Skrevet

Måtte snike litt på profilen din!!! Guuuuu så bitteliten hun var på det bildet oppi bilsetet! Noe så herlig!!! Flott jente du hadde!

Skrevet

nej va ingenting å gjøre.. men om ho fikk feber måtte eg gji ho paracet...

legen sa at om vi va sosiale menneska va det nesten ikkje til å unnga at ungen ble syk.. va så mange som hadde det her viruse no om dagen..

Å eg som trudde at unga som bare fikk brystmelk aldri ble syk....

Skrevet

takk for det ;) ja, ho va bare 2 daga der... å 2350g å 45 cm da, så ho va ganske så lita ;)

Skrevet

Hehe, ja da var hun bitteliten, min var 4270g da han ble født :P hehe, synes det er så morsomt å se babyer på 4 uker f.eks. som er mindre enn min da han ble født!

Men hun var utrolig nydelig :D

Skrevet

Stakkars liten!!

Nå måtte jeg inn og snike på albumet ditt også - SÅ SØT!! Hun er jo nesten like søt som min ;)

Lykke til i natt :)

Skrevet

hehe.. kraftig liten plugg da ;) mathilde va 3960 på 6 ukers kontrollen.. så da hadde ho enda ikke tatt din lille håvard igjen ;) hehe.

men bare vent.. ho kommer etter no!

ei venninne av meg fikk nettopp baby, å han va over 4 kg. men da eg så han syns eg at han va så piteliten. kunne neste ikkje huske at mathilde va så lita. enda det bare e snart 4 mnd sia ho ble født.

Skrevet

takk for det ;)

ja, bor vell ei lita myrsnipa i oss alle ;) hehe...

ja, skal no oppdatere dokker imorra på kordan natta blir.. no har ho sove i ett sia seks.. stakker.. helt utslitt av legebesøket.....

Skrevet

Lykke til i natt da! Og husk bøker under sengebeina i hodeenden! Det er alfa omega når de er tett og snufs!

Skrevet

bøker under sengebeina??

sånn at ho ligg mer skrått på en måte??

Skrevet

takk for opplysninga.. skal bygge opp senga eg ;)

men i og med at ho søv enda her, så trur eg det bi sein kveld på ho her..

Skrevet

hei der.. gikk heldigvis bare bra..

ho e enda litt surklete i brystet, men hoste ikkje så mye idag...

å takk gud for det!!! e så fælt med di småe når dem ikkje e helt i form..

Skrevet

Så bra at det gikk bra. Du fikk deg noen timer i natt eller?

Skrevet

ja ;)

Sov fra 02 til 09 eg.. da skulle tupsi ha pupp før eg dro på jobb ;) å ho sov vidre som en liten skatt sammen med pappan sin ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...