Gå til innhold

Var på ul-idag, vekstavik + 20% :(

Anbefalte innlegg

De mente den veide 4,2 til 4,3 kilo nå. Så hvis fødselen blir langvarig så vil de ta hastekeisersnitt. Hvis jeg går til januar må jeg på ny ul,og mest sannsynlig ta keisersnitt.

Nå er jeg bare lei meg og drittdårlig humør, nå gruer jeg meg enda mer:/

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7509477-var-p%C3%A5-ul-idag-vekstavik-20/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du!

Jeg kom på overtidskontroll i dag, og etter flere kontrollmålinger måtte de slå fast at min er over 5 kg!! Så plutsetlig ble det keisersnitt. Målte for to uker siden og da var den mellom 4,5 og 5 og de mente vanlig fødsel var best. Vet akkurat hvordan du har det. Men jeg gruer til KS i morgen.

Lykke til!

Var du på UL for å sjekke vekstavik? Jeg var nemlig på UL med to ukers mellomrom for å sjekke at baby hadde det bra. Første UL fant de ut at hun var 3856 og 2 UL 2 uker senere 3878.......... Så hva som er mest riktig.... Men uansett, hvis begge er riktig så trenger de ikke vokse i samme tempo! :-) Og min baby har det helt fint (tydligvis FOR fint...) i magen! :-)

Var hos jordmor og da hun kjente på magen min,syns hun at hun kjente "mye" baby. Siden jeg er ganske liten i kroppen så ville hun ha en lege til å se på det. Og legen ville ta UL.

Håper den vokser som din da,for da var det jo ikke så stor forskjell:)

Annonse

Hvis du leser innlegget mitt lenger ned så vil du forstå at du er heldig! Det er mye bedre med et vekstavvik på + 20 enn -25! Min baby har ikke lagt på seg de to siste ukene, det betyr at han ikke har det bra i magen. Din baby trives iallefall bra og et keisersnitt er ikke verdens undergang, selv om jeg forstår at det ikke er det du håpet på:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...