Lovehearts Skrevet 19. desember 2006 #1 Skrevet 19. desember 2006 jeg har kjempe lyst på en brio vogn, syns de er kjempe fine. men typen mener at den er for liten at det ikke er god nok plass oppi den..... er det noen som har hatt denne før, eller har peiling. vil ikke kjøpe en vogn som er trang. håper på svar. =)
snartmammapåny Skrevet 19. desember 2006 #2 Skrevet 19. desember 2006 Personlig så synest jeg at bagene på Brio ser smale ut, men de er jo ganske lange da... om du kjøper en duovogn så er bagen som oftes større enn på en kombi, vet ikke hva du har tenkt der da.
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 19. desember 2006 #3 Skrevet 19. desember 2006 Vi har en Brio kombi sportline fra 2004. Bagen er lengre enn duo.bagen, men litt smalere. Den fungerer fint med vinterpose (ikke voksi, den blir for høy) til i alle fall seks mnd, sikkert lenger. Etter det kan man ta ut bagen. Bruker den nå til en toåring med vinterpose (soving), og det går superbra!
Lovehearts Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2006 takk for svar. den ser liksom så smal ut, at jeg føler den er for liten. =)
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 19. desember 2006 #5 Skrevet 19. desember 2006 Vi kjøpte Brio kombivogn til vår sønn (han er i dag 3 år) da han var baby. Vi fant ut at Brio kombivogna sin bag var litt bredere enn Simo kombivogna sin bag, men at Simo derimot har en litt lengre bag. Vi brukte skinnpose i vogna da han var nyfødt og hele den vinteren. Prøvde ikke med Voksipose da, men da han var 1 år og det igjen var vinter fikk han fint plass til voksiposen i vogna uten bag. Brukte da bare kalesjen fra bagen i fotenden av vogna. Da fungerer sportsvogndelen som en romslig bagvogn og det blir lunt og godt for den lille. Vi brukte sportsvogndelen helt frem til i sommer, da lillegutt var 2,5 år.
Lovehearts Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. desember 2006 takk for svar =) no skal jeg prøve å overtale typen til at det er denne typen vogn vi må ha..... hehe.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 20. desember 2006 #7 Skrevet 20. desember 2006 Vi kjøpte brio kombivogn nå til vår lille. Synes den var kjempenett og virker ikke liten i det hele tatt. Er god plass i bagen syns jeg. Synes simo vognen ble for stor for meg å trille da jeg er ganske kort selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå